V
viikkklllundi
Guest
Saga
jag är ute efter ett schysst SAGA ställ var hittar jag ett?
Senast ändrad:
aa för där känner man massvis med folk ! =D=Dmakafone sa:Det bästa är att beställa dom till någon som man känner i amerka.
Någon känner man oftast.RHillblom sa:aa för där känner man massvis med folk ! =D=Dmakafone sa:Det bästa är att beställa dom till någon som man känner i amerka.
Näe det är precis lika dumt, för saga har inte fått in sina grejer så du kommer ändå inte få tag i ngt ställ då.makafone sa:Någon känner man oftast.RHillblom sa:aa för där känner man massvis med folk ! =D=Dmakafone sa:Det bästa är att beställa dom till någon som man känner i amerka.
att dom är i tullen kan vara en av deras många undanflykter med, som när dom har sagt till mej 5 ggr att kläderna är påväg till sverige och så har fabrikörerna inte ens börjat göra dom. Hoppas det löser sej baraHuggybear sa:det går endast att beställa på sagas hemsida. men gör det inte nu, för att kläderna sitter fortfarande fast i tullen i usa, vilket dom gjort vääääldigt länge. kontoret i salt lake har inte ens fått in kläderna alltså. men så fort dom får in kläderna skickas dom ut.
dom är också väldigt osociala. har mailat dom 3-4 gånger för o fråga var mina kläder är men får inget svar. ett tips är att inte beställa därifrån nu. om du vill ha saga så vänta tills alla andra får sina kläder.