Saga

• Trådstartare Trådstartare viikkklllundi
  • Start datum Start datum
V

viikkklllundi

Guest
Saga
jag är ute efter ett schysst SAGA ställ var hittar jag ett?

Senast ändrad:
Saga
en som jag känner beställde SAGA-kläder som han skulle få men dom kom aldrig, det kanske blir annorlunda för dej men jag tror inte det.

Saga
Får beställa från Saga's hemsida men om du gör en sökning på newschoolers.com först så blir du lite klokare... Det verkar nämligen som om Sagas kläder har suttit fast i tullen flera månader och dom är sjukt kassa på att besvara emails.

Saga
det går endast att beställa på sagas hemsida. men gör det inte nu, för att kläderna sitter fortfarande fast i tullen i usa, vilket dom gjort vääääldigt länge. kontoret i salt lake har inte ens fått in kläderna alltså. men så fort dom får in kläderna skickas dom ut.

dom är också väldigt osociala. har mailat dom 3-4 gånger för o fråga var mina kläder är men får inget svar. ett tips är att inte beställa därifrån nu. om du vill ha saga så vänta tills alla andra får sina kläder.

Saga
Huggybear sa:
det går endast att beställa på sagas hemsida. men gör det inte nu, för att kläderna sitter fortfarande fast i tullen i usa, vilket dom gjort vääääldigt länge. kontoret i salt lake har inte ens fått in kläderna alltså. men så fort dom får in kläderna skickas dom ut.

dom är också väldigt osociala. har mailat dom 3-4 gånger för o fråga var mina kläder är men får inget svar. ett tips är att inte beställa därifrån nu. om du vill ha saga så vänta tills alla andra får sina kläder.
att dom är i tullen kan vara en av deras många undanflykter med, som när dom har sagt till mej 5 ggr att kläderna är påväg till sverige och så har fabrikörerna inte ens börjat göra dom. Hoppas det löser sej bara

Saga
Är de credit card som gäller för pay ? är bra sugen på ett ställ .. saga e ju snygga kläder synd att de krånglar lite .. nån som fått sina kläder än ?

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp