Saint sorlin / Les sebylles Frankrike

Bananskydd

Ny medlem
Saint sorlin / Les sebylles Frankrike
HEJ! Min pappa har sökt och fått erbjudande att jobba som skidlärare i Saint Sorlin i Frankrike och både han och jag (eftersom jag ska ner dit under loven:D:D:D ) undrar om det är någon som har varit där som kan säga hur skidåkningen är? Hur pisterna är? Finns det någon park? och främmst hur offpisten ser ut? Vi skulle gärna vilja veta(=

Mvh far o son :)
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp