D
Deleted member 39569
Guest
Saker som irriterar mig i backen
loooool skojja du lr?! e de ingen snö så gå dt ju int att åka :SSwerriSwerraSwerin sa:jag stör mig på snön i backen-.-
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
loooool skojja du lr?! e de ingen snö så gå dt ju int att åka :SSwerriSwerraSwerin sa:jag stör mig på snön i backen-.-
Bra poäng där. Dessa hopp och "parker" är ett otyg. De tar inte bara upp en massa plats för oss seriösa åkare som kan åka skidor och vill sträcka ut ordentligt i pisten, de orsakar dessutom skattebetalarna dyra kostnader för vård av alla idioter som ramlar o slår sig i hoppen. Bara under denna säsong har jag sett flera som skadats i hoppen men ingen i pisten.johanbackman sa:jag stör mej på dom där konstiga kullarna som dom byggt upp i dom såkallade snowparksen som bara står i vägen när ja ska försöka ta mej ner för backen på ett så smidigt sett som möjligt.
*Tomtar som inte kan hålla ordentligt avstånd i liftkön utan måste stå ovanpå mina skidor och repa lacken.icemann sa:Detta irriterar jag mig på i backen:
*Jibbare i två storlekar för stora kläder som gapar och skriker och sitter ner bak på skidorna, ser så jävla löjligt ut.
*Små snorungar som knappt kan stå på skidorna, har noll koll på åkarna runt omkring och åker "störtlopp" nerför backen även fast de varken kan svänga eller bromsa, gärna tvärs över backen rakt framför en så man måste tvärtbromsa för att inte krocka med dom småglina.
*Tomtar som inte kan hålla ordentligt avstånd i liftkön utan måste stå ovanpå mina skidor och repa lacken.
*Idioter (oftast små wannabe-jibbers) som tycker det är jättetufft att köra i fullt fart ända ner mot liftkön trots att de har kass kontroll på skidorna vilket resulterar i att 50% av gångerna bromsar de för sent och brakar in i någons skidor och repar sönder dem med stålkanterna.
*Campare som stannar mitt i backen (naturligtvis i den bästa nerfarten) och blockerar så man inte kan åka där. Oftast snowboardåkare alternativt äldre par i åldern 45+. Skidbacken är till för att åka i, det är inte nån jävla campingplats, fatta.
*Amatörer i toppluva och jeans instoppade i pjäxorna som hasar och sladdar sig nerför backen i snigelfart, självklart i klunga, blockerande hela nedfarten så man måste vänta tills dom har segat sig ner innan man kan bränna på i sitt eget tempo.
Vad har ni mer att tillägga? Vad irriterar er i backen?
hoppas ni är oseriösa...icemann sa:Bra poäng där. Dessa hopp och "parker" är ett otyg. De tar inte bara upp en massa plats för oss seriösa åkare som kan åka skidor och vill sträcka ut ordentligt i pisten, de orsakar dessutom skattebetalarna dyra kostnader för vård av alla idioter som ramlar o slår sig i hoppen. Bara under denna säsong har jag sett flera som skadats i hoppen men ingen i pisten.johanbackman sa:jag stör mej på dom där konstiga kullarna som dom byggt upp i dom såkallade snowparksen som bara står i vägen när ja ska försöka ta mej ner för backen på ett så smidigt sett som möjligt.
Enligt mig har "jibbing", "funparks" och dyligt trams ingenting att göra i en skidbacke. Jibbing har ungefär lika mycket gemensamt med seriös alpin skidåkning som backhoppning...rillz sa:hoppas ni är oseriösa...icemann sa:Bra poäng där. Dessa hopp och "parker" är ett otyg. De tar inte bara upp en massa plats för oss seriösa åkare som kan åka skidor och vill sträcka ut ordentligt i pisten, de orsakar dessutom skattebetalarna dyra kostnader för vård av alla idioter som ramlar o slår sig i hoppen. Bara under denna säsong har jag sett flera som skadats i hoppen men ingen i pisten.johanbackman sa:jag stör mej på dom där konstiga kullarna som dom byggt upp i dom såkallade snowparksen som bara står i vägen när ja ska försöka ta mej ner för backen på ett så smidigt sett som möjligt.
HAHA helt sjukt, jävla äckliga fjortisar som bara var 13-14 år? Om du inte syftar på migfelix sa:Tjejgruppen i 14-16 års åldern som förra veckan (påskveckan) i Åre betedde sig nå så djävulskt dåligt i Bräcke. Frågade vanliga skidåkare i kön helt öppet upprepade ggr om dom hade damp, trängde sig in mellan staket och förbi hela liftköer, slog en om man kollade på dom och sökte skydd hos liftvakten där dom även hittade på saker om människor som sagt åt dom för deras dåliga uppförande. Fyfan i helvete villka idioter, ville verkligen ta livet av dom, bara döda dom -seriöst... ååh! Och självklart dyra mobiler som pappa betalat, tighta peak-kläder + en jävla massa smink.
Såg nån dom?
men snälla! va fan är de med er sura gamla gubbar? är det verkligen så irriterande med hopp som oftast står åt sidan i backen om de inte har en alldeles egen nedfart? om ni inte tar slalomsvängar breda som fotbollsplaner så är de ju inte i vägen för er. skäms på er och låt den yngre generationens sporter få lite plats! irritationsobjekt #1 i backen är såna pistslickare som er som tror att ni äger backen.icemann sa:Enligt mig har "jibbing", "funparks" och dyligt trams ingenting att göra i en skidbacke. Jibbing har ungefär lika mycket gemensamt med seriös alpin skidåkning som backhoppning...rillz sa:hoppas ni är oseriösa...icemann sa:Bra poäng där. Dessa hopp och "parker" är ett otyg. De tar inte bara upp en massa plats för oss seriösa åkare som kan åka skidor och vill sträcka ut ordentligt i pisten, de orsakar dessutom skattebetalarna dyra kostnader för vård av alla idioter som ramlar o slår sig i hoppen. Bara under denna säsong har jag sett flera som skadats i hoppen men ingen i pisten.
Ska vi börja med en ny saker-jag-irriterar-mig-på lista?karl_pedal sa:men snälla! va fan är de med er sura gamla gubbar? är det verkligen så irriterande med hopp som oftast står åt sidan i backen om de inte har en alldeles egen nedfart? om ni inte tar slalomsvängar breda som fotbollsplaner så är de ju inte i vägen för er. skäms på er och låt den yngre generationens sporter få lite plats! irritationsobjekt #1 i backen är såna pistslickare som er som tror att ni äger backen.
fyy faaan! vad jobbiga dom var. la sig i kicken osv. jävla idioter!!! hade lust o nita till allihopafelix sa:Tjejgruppen i 14-16 års åldern som förra veckan (påskveckan) i Åre betedde sig nå så djävulskt dåligt i Bräcke. Frågade vanliga skidåkare i kön helt öppet upprepade ggr om dom hade damp, trängde sig in mellan staket och förbi hela liftköer, slog en om man kollade på dom och sökte skydd hos liftvakten där dom även hittade på saker om människor som sagt åt dom för deras dåliga uppförande. Fyfan i helvete villka idioter, ville verkligen ta livet av dom, bara döda dom -seriöst... ååh! Och självklart dyra mobiler som pappa betalat, tighta peak-kläder + en jävla massa smink.
Såg nån dom?
HAha dom var sjukt roliga tycker jag:Dfelix sa:Tjejgruppen i 14-16 års åldern som förra veckan (påskveckan) i Åre betedde sig nå så djävulskt dåligt i Bräcke. Frågade vanliga skidåkare i kön helt öppet upprepade ggr om dom hade damp, trängde sig in mellan staket och förbi hela liftköer, slog en om man kollade på dom och sökte skydd hos liftvakten där dom även hittade på saker om människor som sagt åt dom för deras dåliga uppförande. Fyfan i helvete villka idioter, ville verkligen ta livet av dom, bara döda dom -seriöst... ååh! Och självklart dyra mobiler som pappa betalat, tighta peak-kläder + en jävla massa smink.
Såg nån dom?
word wonderwommenLee-nus sa:är det nåt som stör mig så är det h8ers
Ojojoj, icemann, vilket riktigt badass du är ...icemann sa:Jag straffkn*llade dom efter afterskin, sköna tjejer.felix sa:Tjejgruppen i 14-16 års åldern som förra veckan (påskveckan) i Åre betedde sig nå så djävulskt dåligt i Bräcke. Frågade vanliga skidåkare i kön helt öppet upprepade ggr om dom hade damp, trängde sig in mellan staket och förbi hela liftköer, slog en om man kollade på dom och sökte skydd hos liftvakten där dom även hittade på saker om människor som sagt åt dom för deras dåliga uppförande. Fyfan i helvete villka idioter, ville verkligen ta livet av dom, bara döda dom -seriöst... ååh! Och självklart dyra mobiler som pappa betalat, tighta peak-kläder + en jävla massa smink.
Såg nån dom?
usch! men det var så jä*la kul att jaga dm och putta ner dom i pudersnön som hämd för att dom kastat bananskal på oss.felix sa:Tjejgruppen i 14-16 års åldern som förra veckan (påskveckan) i Åre betedde sig nå så djävulskt dåligt i Bräcke. Frågade vanliga skidåkare i kön helt öppet upprepade ggr om dom hade damp, trängde sig in mellan staket och förbi hela liftköer, slog en om man kollade på dom och sökte skydd hos liftvakten där dom även hittade på saker om människor som sagt åt dom för deras dåliga uppförande. Fyfan i helvete villka idioter, ville verkligen ta livet av dom, bara döda dom -seriöst... ååh! Och självklart dyra mobiler som pappa betalat, tighta peak-kläder + en jävla massa smink.
Såg nån dom?
För sommarn är negativ. Barmarksträning är jobbigt och då får man aggresioner.hillson sa:varför all denna negativ energi mitt i sommaren?
hahahaJ-Landahl sa:Jag Hatar Alla!!!!!!!
Jag Är Den Ända Som Kan Åka Skidor!!!!