Sälen! Dreamparks

gimmesgimmes

Ny medlem
Sälen! Dreamparks
Tjaaa.. jag undrar om det är någon här som vet om det kommer finnas några hopp och rails innan invigningen den 20 januari ??? rätt surt ifall dem inte har det iom att jag har bokat resa dit vecka 3 ...

Sälen! Dreamparks
analkrut sa:
jag ska till tandådalen 1 december. nån som vet om dom har hunnit fått upp nått större hopp å rails då ?
dem har ju fått upp en liten del av Tandådalen park, men troligtvis så får man inte åka där förrens invigningen 21 jan... som sagt så har jag ingen aning.. Men dem har 1 hopp och tre boxar uppe än så länge..

"you need to keep it pure, you need to keep it organic"

Sälen! Dreamparks
Ska till Tandådalen helgen v 46, ngn mer som ska dit? Det är ju snögaranti på 15 pister v 46 så man tänkte inviga säsongen med ngra fina åk, sen blir det väll att fixa HOPP, om det inte finns ngra... :D

Sälen! Dreamparks
Ska till Tandådalen om 2 veckor den 23 nov =) Någon mer som ska dit?

Tydligen någon noobie big jump tävling och backarna öppna till 24.00 :)

Sälen! Dreamparks
om dom inte har byggt om hoppet sen i söndags, räkna inte hoppet som ett hopp.."hoppet" var 1-2 meter brett, knölig landning och inrun och kanske 2 m långt med 5 dm hög kick..

men de bygger nog nåt snart :)

Sälen! Dreamparks
Olof_Molin sa:
om dom inte har byggt om hoppet sen i söndags, räkna inte hoppet som ett hopp.."hoppet" var 1-2 meter brett, knölig landning och inrun och kanske 2 m långt med 5 dm hög kick..

men de bygger nog nåt snart :)
ahh.. aa man får hoppas att dem bygger nået riktigt snart.. sen får man hoppas på mer snö !

Tillbaka
Topp