Salomon Reflex jacket

HappyH

Medlem
Salomon Reflex jacket
Hej försökte nå salomon men dem svarade inte på mail, så jag frågar freeride istället! :)

Har kollat på en Salomon Reflex jacket och har några frågor:

Hur är jackan i formen? Är 1,78 och vill att jackan ska vara stor, har kollat på 4XL men vet inte om den blir för bred. Har sökt på internet och fått fram att jackan är ca 95cm lång är det korrekt?

Sen undrade jag om jackan är fodrad eller om det bara är en skal jacka?

Tack för svar på förhand :)

Salomon Reflex jacket
ok, najs :) vet du hur formen är på 4xl om den är mycket bred? Kan inte hitta måtten och dåligt med bilder, är ganska smal så större kläder har en tendens att bli ganska så breda på mig :/

Senast ändrad:
Salomon Reflex jacket
HappyH sa:
ok, najs :) vet du hur formen är på 4xl om den är mycket bred? Kan inte hitta måtten och dåligt med bilder, är ganska smal så större kläder har en tendens att bli ganska så breda på mig :/
en väg ut, ät lite kebab så du bli större, då kommer 4Xl jackan sitta smalt och långt på dig!
Jag har för mig att den är ganska smal annars kan jag googla lite åt dig...

Salomon Reflex jacket
Kebabmannen sa:
HappyH sa:
en väg ut, ät lite kebab så du bli större, då kommer 4Xl jackan sitta smalt och långt på dig!
Jag har för mig att den är ganska smal annars kan jag googla lite åt dig...
haha, ja äta en massa kebab vore gott! ;)

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp