Salomon Suspect + Atomic FFG 16

hallingfisk

Medlem
Var först inne på att fixa ett par Atomic punx men fick höra massa skit att den hade riktigt kassa stålkanter. Så kollade in Suspect som var sjukt billiga på sport conrad men dock fanns ingen sth 16 bindning. Så min fråga är ju om nån har testat FFG 16, den ska ju vara likadan som STH 16. Men är de någon som vet något eller är punxen en bra skida?

Fast det svarade du ju på själv ... Det är samma som STH 16 :P

Och behöver du ens DIN16?

Ffg 16 är samma som sth 16, bara olika färg. Köp suspecten, grymt trevlig parkskida..

Varken Punx eller Suspect har några stålkanter som är något att hurra för, dock så har man i år uppgraderat Punx till att ha ett nytt matrial som ska vara 10 ggr starkare än förregågarna enligt Atomic själva, får se hur det funkar i verkligheten..

Får atomic punx 2013 med en FFG 16 om några dagar. ser framemot om de är samma skida med annan layout elle rom de faktiskt uppgraderat nått på den!

www.photowe.se

Själv så skulle jag valt Punx, för att jag körde på suspect förra året, och dom är hårda som "sten" enligt mig, punx är jävligt mjuka och sköna, själv fick jag mina punx i måndags :)

Tillbaka
Topp