Salomon The Ghetto Suit?

Dundret0970

Aktiv medlem
Salomon The Ghetto Suit?
Är det någon som råkar veta om Salomons The Ghetto Suit kommer att finnas i någon annan färg än vit/röd till nästa säsong, tycker den är clean som fan i vit/röd men undrar bara om den kommer finnas i någon annan färg? The Ghetto Suit är alltså det stället som bland annat Henrik Harlaut och Charles Gagnier kör med...

Peace.

Salomon The Ghetto Suit?
Kunde vi ju ha snackat om i tråden som redan finns om denna dräkt.
Jag tror själv inte den kommer i annan färg, känns som något ghettoprojekt Salomon genomför för att nån av deras åkare ville ha det men.. fråga någon som kör med det? Såg fler än 1 i Åre som hade det.

Rätt fult förövrigt, eller kanske okey men den där stjärtlappen var ju skum!

Salomon The Ghetto Suit?
jag har frågat den enda jag vet som kör med det här på freeride, men har inte fått nå svar än iaf, men ska kolla runt lite

Salomon The Ghetto Suit?
felix sa:
Jag tror själv inte den kommer i annan färg, känns som något ghettoprojekt Salomon genomför för att nån av deras åkare ville ha det men.. fråga någon som kör med det? Såg fler än 1 i Åre som hade det.

stjärtlappen e hh:s tshirt tror jag

Salomon The Ghetto Suit?
jo_wel sa:
felix sa:

tror inte det, tror jackan har en sån cut.. liksom:P

Salomon The Ghetto Suit?
Spottat den cutt'en på massor av jackor i Whistler bland annat, det är ju tagit direkt från vanliga anoraks. Finns massor av långa jackor som har det, det är nice imo.

Salomon The Ghetto Suit?
Ja, trodde först också det var en t-shirt men såg sen att det satt fast i jackan och det var inte hh vad jag vet..

Salomon The Ghetto Suit?
marux sa:
Spottat den cutt'en på massor av jackor i Whistler bland annat, det är ju tagit direkt från vanliga anoraks. Finns massor av långa jackor som har det, det är nice imo.
Gör det? Kan du visa nån?
Tyckte denna cut kändes väldigt extrem...

Salomon The Ghetto Suit?
oskar_bergsman sa:
Pratade med acke får nån månad sen , han snacka om att dom typ inte fick sälja stället .. venne riktigt
Det lär jy va de värsta som kan hända! ja måste ha jackan!!!

Btw att jag bytt namn på min Medlem var väll ändå Tavlor och skulpturer + igt

Senast ändrad:
Salomon The Ghetto Suit?
Av: jo_wel | Igår 22:09 Citera

felix skrev:

johan du suger

Salomon The Ghetto Suit?
03.jpg

salomon testcenter i Beijing. operation ass-lap i sin grundfas och under betaprövning utför den artificielt utformade innomhusbacken med nypreparerad ass-lap pucklar för ökat behag vid nerstigning.

edit: notera även speedracer glasögonen för extra aerodynamik

Senast ändrad:
Salomon The Ghetto Suit?
Näääääj, grymt fult ställ är det.
Bara killar med jeans i storlek 46 och stora guldbrodyrer på fickorna som vill ha något sådant. Hade kunnat bli ett fint ställ, och färgerna är fina samt gamla Salomon S´et som jag tror jag skymtade men stjärtlappen och "gangstah" detaljerna/krussidullet gör att det för mig känns väldigt billigt.

Men jag har full förståelse för er som vill ha det, nu under dessa "new-era gangster" tider...

Salomon The Ghetto Suit?
Hatar det stället, tänker aldrig ha på mig det...
OBS, Jag kommer inte Hata på den som bär ghetto suit, det är insidan som räknas

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp