Säsonga St Anton 25/26

Bullen06

Medlem
Säsonga St Anton 25/26
Hej,
Jag och två andra killar tänkte säsonga i St Anton kommande vinter. Vi undrar hur man kan hitta jobb och boende för det är första gången vi gör en sådan här resa. Vi kan gärna dela boende med 1-4 andra personer. Om vill ge några tips är det bara att skriva :)
Julian Fermgård

Säsonga St Anton 25/26
Tjena!

jag och två kompisar har hamnat i St Anton snåret och försöker för fullt att skaffa ett boende. Det blir också våran första säsong men jag kan tyvärr meddela att vi inte kan hjälpa till med information om hur och var man söker jobb och boende. Dock är vi villiga att dela boende med några andra sköna boys.

Skicka ett DM till mig om ni är intresserade av samarbete @Knutbernhardsson_

Säsonga St Anton 25/26
Tjena!

jag och två kompisar har hamnat i St Anton snåret och försöker för fullt att skaffa ett boende. Det blir också våran första säsong men jag kan tyvärr meddela att vi inte kan hjälpa till med information om hur och var man söker jobb och boende. Dock är vi villiga att dela boende med några andra sköna boys.

Skicka ett DM till mig om ni är intresserade av samarbete @Knutbernhardsson_
Kolla willhaben.at eller sök på immobilien eller WG (wohngemeinschaft). Det är rätt så vanligt att dela boende i Österrike vet dock inte hur det ser ut för st anton specifikt men värt att pröva.

Tillbaka
Topp