Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Som folk vet så är det skillnad på olika sorters snö...alwaysCrash sa:hur kan du skriva att långsvängar är sönare i lössnö när du skriver att du alldrig åkt puder?linder sa:varför dessa förbannade hopp kortsvängar? =/ men men,
kan lixom inget annat säga... snön ser perfekt ut och har själv aldrig riktigt fått uppleva sådan... och så gör ni kortsvängar när långsvängar är så mycket härligare i lössnö...
jävla cp dra...
Lämna mig utanför er lilla debatt! Personliga påhopp är aldrig snyggt...linder sa:Som folk vet så är det skillnad på olika sorters snö...alwaysCrash sa:hur kan du skriva att långsvängar är sönare i lössnö när du skriver att du alldrig åkt puder?linder sa:varför dessa förbannade hopp kortsvängar? =/ men men,
kan lixom inget annat säga... snön ser perfekt ut och har själv aldrig riktigt fått uppleva sådan... och så gör ni kortsvängar när långsvängar är så mycket härligare i lössnö...
jävla cp dra...
nysnö/puder, lössnö, slask, isig osv.
Jag tycker iaf att långsvängar är generellt skönare och är det enda jag sagt.
Sen sa jag också att jag aldrig fått uppleva ett perfekt puderåk men det utesluter ju inte att man inte åkt offpist eller?
Sen vem som är cp och inte kan stava "alldrig" är en annan femma!
Trodde man lärde sig det i lågstadiet att aldrig stavas aldrig med 2 L och alltid stavades alltid med 2 L... Men det kanske du missade? För det vore ju knepigt om du glömt det och alltså blivit senil som 16 åring?
edit: snackar man skit får man skit tebax, så enkelt är det >_>
edit2: sen varför du inte kritiserade "AdrenalineJunkie" som också säger att dom ska göra större svängar kan man ju också fundera på? men han va väl lite kortare i just det svaret så det va lättare för dig att fatta?