"Se va det snöar"

xwave10

Ny medlem
"Se va det snöar"
Serre Chevalier har redan 170 cm och det dumpar rejält! Va där för något år sedan och då fanns det knappt en snöflinga så orättvist det kan vara.
 
"Se va det snöar"
är det så??
när vi ändå snackar om snö så kan jag ju fråga hur pass snösäkert det är i saalbach??
tänkte åka dit över nyår å testa laggen lite...
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp