X xwave10 Ny medlem 2003-12-02 "Se va det snöar" #1 Serre Chevalier har redan 170 cm och det dumpar rejält! Va där för något år sedan och då fanns det knappt en snöflinga så orättvist det kan vara.
Serre Chevalier har redan 170 cm och det dumpar rejält! Va där för något år sedan och då fanns det knappt en snöflinga så orättvist det kan vara.
OzzieWild Ny medlem 2003-12-02 "Se va det snöar" #2 är det så?? när vi ändå snackar om snö så kan jag ju fråga hur pass snösäkert det är i saalbach?? tänkte åka dit över nyår å testa laggen lite...
är det så?? när vi ändå snackar om snö så kan jag ju fråga hur pass snösäkert det är i saalbach?? tänkte åka dit över nyår å testa laggen lite...