Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
måste väl bara säga att man får väl själv bestämma om man är där för att åka skidor eller kröka?Dejvy sa:"Aldrig mera Rollinsnow" löd förra årets ramsa. Åkte inte med bolaget men var i Bad Gastein samtidigt som Rollinsnow var där detta året. Folket var från 16-19 och krökade sönder. Men de som hade resan blev jävligt sura och släppte inte ut dem sista kvällen, de hotade att de inte skulle få åka med hem om de gick ut sista kvällen. Inga efterfester eller liknande heller någon av dagarna. På alla verkade det som att de var jävligt besvikna.
Inget direkt för den som vill åka mycket skidor/bräda.
inte för att var grinig, men jag har svårt att hänga med i syftningarna här, vem lät inte vilka gå ut och festa? Blev rollinsnow resenärerna besvikna för att de inte fick kröka sönder sig ännu mer?Dejvy sa:... Folket var från 16-19 och krökade sönder. Men de som hade resan blev jävligt sura och släppte inte ut dem sista kvällen, de hotade att de inte skulle få åka med hem om de gick ut sista kvällen. Inga efterfester eller liknande heller någon av dagarna. På alla verkade det som att de var jävligt besvikna.
Intressant läsning. Har själv varit med på deras nyårsresa två år i rad. Var dessutom i Bad Gastein samtidigt som dem förra året, dock privat. Roligare resor får man leta efter!Dejvy sa:"Aldrig mera Rollinsnow" löd förra årets ramsa. Åkte inte med bolaget men var i Bad Gastein samtidigt som Rollinsnow var där detta året. Folket var från 16-19 och krökade sönder. Men de som hade resan blev jävligt sura och släppte inte ut dem sista kvällen, de hotade att de inte skulle få åka med hem om de gick ut sista kvällen. Inga efterfester eller liknande heller någon av dagarna. På alla verkade det som att de var jävligt besvikna.
Inget direkt för den som vill åka mycket skidor/bräda.
Helt klart värt detDomme sa:tja, funderar på att boka en resa till Serre över nyår med rollinsnow.
e de nån som har åkt med dom och kan säga lite hur det är? undrar också om orten, bra åkning? bra fest?
tack för hjälpen =)
Låter som att UCPA passar dig bättre.hanchi sa:funderar på att hänga med på nyårs resan.
Men frågan är om det fungerar att bo tillsamans med folk som inte vill vara i pisten när liften öppnar varje dag?
Har tröttnat på fylle resor, och är ute efter skidåkning främst!
Klart att jag är med på afterskin!
Men hur är det på rollinsnows resor kommer folk hem vid 4-5 tiden på morgonen?
Kommer inte ens ihåg att jag skrivit i denna tråden innan, men det jag skrev om förra årets resa här verkar ju stämma ganska bra ihop även med årets.Wezlan sa:Jodå jeppe, ja var med er ner!
Detta var första alpresan och vi skulle ner 4 pers till Serre Chevalier med rollinsnow. Astaggad innan, även om bussen inte direkt går förbi karlstad där jag bor utan jag tvingas ta mig till Jönköping för att gå på.........................MASSA TEXT
Hahaha dööör nu alltså, hahahahahaha... bästa!!!Wezlan sa:"Jo, du har hjärncancer men det är lungt för det har han där borta också! vinka nu till varandra =)"
Jag var med på resan och träffade Wezlan. Torrare och tråkigare människa får man leta efter, han och hans sällskap var bland det finaste jag sett. Resan blir till vad man gör den och ni klagade bara, skaffa ett liv och kom tillbaks och klaga sen. Det var ju förresten inte så att ni valde bort att umgås med oss andra, vi valde bort er. Be dessutom din jobbiga jävla kompis med gitarren att dra åt helvete. Du är däremot söt och jag skulle mer än gärna be dig smaka på min morot som jag hade hemma i lägenheten! Sov Gott!Wezlan sa:Jodå jeppe, ja var med er ner!
Detta var första alpresan och vi skulle ner 4 pers till Serre Chevalier med rollinsnow. Astaggad innan, även om bussen inte direkt går förbi karlstad där jag bor utan jag tvingas ta mig till Jönköping för att gå på. Men vi tar oss dit, och går på den ganska nymodiga bussen bara för att upptäcka att den i stort sätt är full. Eller nej inte "i stort sätt" - den är proppfull (det skulle snart visa sig att den är proppfull med nästan endast stockholmare varav ca 80% är under 18. Fy fan för att ha sportlov v.9!) såpass full att vi får sätta oss på de säten som egentligen ska vara reserverade för förarna och deras avbytare, och där ser man ingen tv. Yippie, 30 timmar i buss utan underhållning... suck. Vi kommer iaf ner... tjat, tjat, tjat!
Passar på att tacka alla som hängde med v. 7, 8 och 9 och nyår såklart....krrilleeee sa:tacka inte mig då!