Ska du till winter jam?

Ska du till winter jam?
Någon som behöver skjuts från Linköping på fredagen? Tänkte dra från Linköping kl. 15.00 å hem igen typ vid 2-3 på natten... kostar ca. 150 kr/person.... skicka ett meddelande här på fr...

Ska du till winter jam?
aendrew sa:
Rydell_Himself sa:
aendrew sa:
aa det är klart.. men jag skall nog ta med kameran iaf om man skulle få en skymt av honom!
skriv i min gb om du lyckas knäppa en bild på honom
arå!
haha ni kan glömma, har precis införskaffat mig en såndär schal man har runt skallen, bandana kanske de kallas i skid sammanhand, och en jättestor mössa, sen har jag en låång tröjja å jättestora byxor, ser ut som usama bin laden typ, men utan skägget.. så ni kan juh försöka få en titt om ni lyckas.

Ska du till winter jam?
jeppenator sa:
aendrew sa:
Rydell_Himself sa:
skriv i min gb om du lyckas knäppa en bild på honom
arå!
haha ni kan glömma, har precis införskaffat mig en såndär schal man har runt skallen, bandana kanske de kallas i skid sammanhand, och en jättestor mössa, sen har jag en låång tröjja å jättestora byxor, ser ut som usama bin laden typ, men utan skägget.. så ni kan juh försöka få en titt om ni lyckas.
ser ut som detta kan bli svårt aendrew :/ .....

Ska du till winter jam?
Jon kommer vinna för han kommer göra Kangaroo hela tiden och så blir det som på JOI

Men det kommer bli sjukt nice iaf! Jag ska dit och döda railsen ;)

Ska du till winter jam?
Jag kommer att stödja mediasatsningen på SVT24 istället :) Desto fler som kollar desto större chans för mer newschool i rutan.

Snödjup

Tillbaka
Topp