aendrew
Ny medlem
Ska du till winter jam?
kanske ska vara med!BaguGrajnders sa:jag kommer men jag undrar Vilka kommer att vara med i railjamet
Senast ändrad:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
kanske ska vara med!BaguGrajnders sa:jag kommer men jag undrar Vilka kommer att vara med i railjamet
Sehro crew ska åka !aendrew sa:kanskeBaguGrajnders sa:jag kommer men jag undrar Vilka kommer att vara med i railjamet
Wester kanske vinner men simon och sammy har lätt skönaste stilenklara-kluck sa:wester vinner lätt inget att snacka om;P
då får man se den legendariske jeppenator :P!jeppenator sa:yees klart man kommer vara där!
ere sant? :DRydell_Himself sa:då får man se den legendariske jeppenator :P!jeppenator sa:yees klart man kommer vara där!
han kanske inte vill visa sig in public... han kanske får VIP plats?aendrew sa:ere sant? :DRydell_Himself sa:då får man se den legendariske jeppenator :P!jeppenator sa:yees klart man kommer vara där!
i aint trippin! whole Sehro fo'sho!M-Axelsson sa:
aa det är klart.. men jag skall nog ta med kameran iaf om man skulle få en skymt av honom!Rydell_Himself sa:han kanske inte vill visa sig in public... han kanske får VIP plats?aendrew sa:ere sant? :DRydell_Himself sa:då får man se den legendariske jeppenator :P!
skriv i min gb om du lyckas knäppa en bild på honomaendrew sa:aa det är klart.. men jag skall nog ta med kameran iaf om man skulle få en skymt av honom!Rydell_Himself sa:han kanske inte vill visa sig in public... han kanske får VIP plats?aendrew sa:ere sant? :D
arå!Rydell_Himself sa:skriv i min gb om du lyckas knäppa en bild på honomaendrew sa:aa det är klart.. men jag skall nog ta med kameran iaf om man skulle få en skymt av honom!Rydell_Himself sa:han kanske inte vill visa sig in public... han kanske får VIP plats?
Hoppas inte de ! ;OArWin sa:ses där
www.winterjam.seRydell_Himself sa:Btw när öppnar mässan o den delen... och när börjar tävlingen :P
ganska bra o veta det........... :P
hehe dom kommer nog vara en hel del där..så om du ska köra pga mycket folk kan du kolla istället :PSwanbeck sa:jag kör nog om det inte blir för mycket folk!!![]()
haha ni kan glömma, har precis införskaffat mig en såndär schal man har runt skallen, bandana kanske de kallas i skid sammanhand, och en jättestor mössa, sen har jag en låång tröjja å jättestora byxor, ser ut som usama bin laden typ, men utan skägget.. så ni kan juh försöka få en titt om ni lyckas.aendrew sa:arå!Rydell_Himself sa:skriv i min gb om du lyckas knäppa en bild på honomaendrew sa:aa det är klart.. men jag skall nog ta med kameran iaf om man skulle få en skymt av honom!
ser ut som detta kan bli svårt aendrew :/ .....jeppenator sa:haha ni kan glömma, har precis införskaffat mig en såndär schal man har runt skallen, bandana kanske de kallas i skid sammanhand, och en jättestor mössa, sen har jag en låång tröjja å jättestora byxor, ser ut som usama bin laden typ, men utan skägget.. så ni kan juh försöka få en titt om ni lyckas.aendrew sa:arå!Rydell_Himself sa:skriv i min gb om du lyckas knäppa en bild på honom
Det har stått på freeride att Jon Olsson var klar för winter jam men dom kanske har fel?ARGH sa:I´ll be there
Kommer inte Jon ?oefo sa:ja ska dit tor att linerud vinner och jon kommee inte
tur att man har peerlan ^^peerlan sa:www.winterjam.seRydell_Himself sa:Btw när öppnar mässan o den delen... och när börjar tävlingen :P
ganska bra o veta det........... :P
yeees de ska jag å en polare iallfall, kanske kommer upp nån film sen.Max_H sa:Någon som ska vara där och filma eller?
dåliga snökanoner...! :PArWin sa:http://www.tacky.se/snowboard/bildserier/visa_bildserie.asp?imgcollid=2117&thisOrder=40&move=prev
bilder från bygget!!!