Skate vs. blades!?

EkBOOOM

Ny medlem
Skate vs. blades!?
Efter kommentarerna på den där skatebord make love to inlines och tvärtom filmen så undrar jag hur de ligger till, är de skatebräda eller inlines som är skiten här?

Skriv om ni åker inlines eller skateboard eller va ni tycker är feeetast så ska vi se!

Med tanke på att inlines är mycket mer likt skidåkning så måste de ena va en del blaaders här! Annars vet nog alla att skatebrädan är bra mycket större.

Skate vs. blades!?
jag åker skidor/skateboard, men har inget emot bladers, en riktigt duktig blader med skön steeze kan lätt vara roligare att kolla på än t ex vissa skateboardåkare, som t ex bam, ingen favorit för mig :)

Skate vs. blades!?
Åker inlines, har inget emot skatare och förstår inte varför man ska bråka så mke. Det är ju trots allt nästan samma typ av sport. Alltså.. eller ja ni fattar inte samma sport men båda är extremsporter då man railar åker ramp osv.

Skate vs. blades!?
jag åker inlines, men jag har värkligen inget emot skejtare, men det är många som håller på att gämnföra (stavning)inlines och skateboard och håller på att h8a osv

Skate vs. blades!?
ja kör både och, å tycker de e fett kul. de e liksom två olka sporter. på inlins kan man freaka ur å köra stora galna volter till exempel på, å bräda kan man köra mer tekniska rails osv.

Skate vs. blades!?
Maximilliam sa:
ja kör både och, å tycker de e fett kul. de e liksom två olka sporter. på inlins kan man freaka ur å köra stora galna volter till exempel på, å bräda kan man köra mer tekniska rails osv.
Visst är skate helt sjuuuukt tech, men inte i samma nivå techness som blades är på rails.

Jag skatade när jag var yngre, sen hade jag en period då jag körde BMX och nu åker jag inlines. Har aldrig förstått beefen mellan dessa 3...

Skate vs. blades!?
Är det inte så att det är beef mellan sporterna i parken/spots? Skejtare tycker att BMX ska ge fan i att köra i parkerna för att de tar upp så mycket plats osv?

Skate vs. blades!?
jag åker igentligen bmx men jag bladar ibland , men jag tycker att skate är så sjukt svårt :O
så de blir inlines om jag får välja ;)
men i alingsås där jag bor är det ibland skatarna mot alla för bladarna waxar ofta :P men igentligen äre bladarna och skatarna mot bmxarna :)

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp