Skejtare brutalt arresterade

hoppas den här lagen kommer till SveaRike inom en snar framtid

Senast redigerad av en moderator:
tycker att vi har en fin bild av det typiska amerikanska maktmissbruket här... Snutsvin som bara för att dom har en blank ful jävla bricka på bröstet så tror dom att dom kan göra precis som dom vill, men som någon sa, hade det gått upp i domstol hade skejtarna garanterat förlorat för att det var just en snut, hittat något väldigt svagt kryphål i usa's förövrigt sjuka rättsystem och vänt det mot skejtarna. Usch, sånt här gör mig jävligt förbannad.

såg den häromdan när jag hängde på tacky, helt sjukt asså..men som sagt polisen sitter nu mer med kontorsarbete..

Jag kan ju säga att jag med rätta hade suttit inburad efter de där, jag hade blivit så jävla förbannad att jag hade vevat honom i huvvet med brädan. Så jävla dåligt!! :@

Emilush säger " jag hugger dej i bitar o tuggar en polis, spottar ut den lika snabbt för jag äter inte gris " helt rätt

så jävla fjöntiga ni är.... vad är det som säger att killen inte stod med en fet joint precis innan videon börjar? eller sågs deala nåt annat? Lär er att ha lite perspektiv på saker och ting innan ni uttalar er....

Sjukast var väll ändå när tjejen bara står där och kollar på när hennes polare blir arresterad och polisen skriker "You are under arrest to" och tar strypgrepp på henne och en annan kille.

Senast ändrad:
Asså vilket offer till polis, verkar inte hända mycket i Arkansas om de orkar jaga folk på brädor haha. Men jag har hört mkt att det är riktigt strängt mot brädåkare i staterna för att de pajar massa grejer etc etc men att polisen orkar så här det trodde jag inte haha

George_Hagi sa:
så jävla fjöntiga ni är.... vad är det som säger att killen inte stod med en fet joint precis innan videon börjar? eller sågs deala nåt annat? Lär er att ha lite perspektiv på saker och ting innan ni uttalar er....

Senast ändrad:
Såna där borde fan skjutas med nackskott direkt,Nu förstår jag varför A.C.A.B och såna finns.
JÄVLA ÄCKEL

Efter att ha läst alla era goa kommentarer så måste jag nämna ett par saker.

Om någon av er bemödar er med att läsa länken till den amerikanska siten så kan ni där läsa att det hela startar med att dom åker i ett område som har skateförbud, därav arresteringen.

Sen blir det ju lite kaos eftersom han är ensam och dom andra är typ fem-sex stycken , och ingen av dom gör ju som han säger.
Idag har ju inte många någon som helst respekt för polisen och deras arbete, hade jag varit polis i denna situationen så skulle jag nog reagera likadant.
Vem vet vad dom andra gör bakom ryggen när han arresterar den första?

Bara genom att läsa era kommentarer så skulle han kunna blivit skjuten i nacken, fått huvudet avslaget med en skateboard, eller knivad.

Detta ger honom en ganska bra anledning till att inte använda några silkesvantar.

Om folk som hamnar i sånna här situationer kunde slappna av och försöka lösa sina problem "nere på stationen" istället för att själva bestämma att polisen är dum i huvet och försöka sig på fritagningar och grejer, eller försöka tjata hål i huvet på en polis för att han ska släppa sina polare.

En polis som har gjort en arrestering med handbojor lär nog väldigt sällan byta åsikt bara för att ett gäng snorungar börjar tjata om att han har fel, istället blir det som nu att han griper fler för motstånd o.s.v.

Nej ,med eran attityd till polisen kommer det tyvärr krävas hårdare tag för varje år som går.

Tillbaka
Topp