Skidaffärer i trakterna kring Ischgl

leksakspojken

Ny medlem
Någon som har koll på om där finns någon schysst skidaffär i närheten av Ischgl som är något att ha. Givetvis finns det affärer som säljer skidor där men finns det någon här som kan rekomendera någon lite extra mycket?

Sport Adler har väldigt kunnig personal och är trevliga. Intersport, som det finns två av är inte så där kalasbra faktiskt... Mitt tipps är alltså Sport Adler!

Som Tompan14 säger

Sport Adler, det är det enda vettiga om man ska köpa skidgrejer, Intersport är bra ifall man ksa ha service osv.

lillizz sa:
Själv såg jag inte någon vettig skidbutik där åk förbi st anton ist! eller köp något hemma!
Bor nere i skåne där utbudet, så långt som jag har utforskat det, inte är så jättestort. Finns ju iofs alpingaraget i Helsingborg.
Jobbar dock i STHLM och här finns det ju en del ställen jag köpt prylar på tidigare. Tänkte mest att det på ett sätt vore bekvämt att köpa prylarna där nere. Ännu mer bekvämt om där fanns någon där man kunde prova skidorna innan man köpte dom.

Det jag eftersöker är kunnig personal som man kan diskutera fram bra prylar med.

Tillbaka
Topp