Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag kommer troligtvis vara där i början på oktober, ska hinna med lite safari och runtresande i Kenya först. Har egentligen ingen idé rent praktiskt, utan fick bara för mig detta när jag satt och planerade resan. Största problemet är väl för tillfället utrustning i så fall, hur i helvete man ska få med sig allt, eller om man kan få tag på vettiga grejer där nere...Xavier sa:Vad roligt, jag ska ner till tanzania och Moshi i nov-dec och går i samma tankar nämligen. Jag vet att det här har gjorts förut så det är genomförbart. När kommer du vara vid Kilimanjaro? Hur har du tänkt bestigningen med guide, bärare osv?
Må så vara men nu var ämnet Tanzania inte skidåkning i afrika.TexMurphy sa:Maroco är nog ett bättre alternativ om man vill åka afrika.
Ja tack gör gärna det så jag kan besluta om det är värt bära brädan eller inte.Zachrison sa:Får tacka för alla tips. Verkar dock inte bli något av detta påhitt, uppenbarligen är det ju bara is och djävulskap, eller ingen is alls, så jag släpar inte med skidorna ner för ett halvtaskigt åk eller inget åk alls. En tur till toppen lär det bli i alla fall. Kan ju avlägga rapport här om hur snöförhållandena såg ut. Då vet man ju till nästa gång.