Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det står ettt mobilnr med.sWen sa:Ganska skum sida faktist, la märket till att man bara kunde ta kontakt via mail ?
Vadå 1000kr billigare det är ju för sjutton 3000 kr billigare!Gudrunnator sa:Verkar konstigt att dom säljer allt för 1000 kr billigare än dom egentligen kostar. Men sidan är ju bra gjord med faq och sånt. Men jag vet inte om jag skulle våga beställa därifrån...
För det första rossignol scrath ghetto kostar 4500 med bindning på www.alpingaraget.seGustav_89 sa:Vadå 1000kr billigare det är ju för sjutton 3000 kr billigare!Gudrunnator sa:Verkar konstigt att dom säljer allt för 1000 kr billigare än dom egentligen kostar. Men sidan är ju bra gjord med faq och sånt. Men jag vet inte om jag skulle våga beställa därifrån...
Asså seriöst, ja blir inte klok på det här hu går det ihop. T.ex. rossignol scratch ghetto kostar 6000 i stan och 2300 här, visst det ingår inte bindning men dom skickar ju me stavar goggles och skidbag!
Vet inte riktigt om jag vågar beställa där ifrån ja heller. P.S dom tar 100 kr i frakt kostnad för att skicka ett par skider. Hade egentligen inte tänkt köpa skidor i år men nu blev ja allt sugen:P
Snälla kan nån beställa därifrån och säga vad som händer=)
Nej men det polisen kan ju söka upp nummret och om det är fel måste dem väl kunna lösa det på ett & annat sätt.. annars stämmer man ju bara snutenMelleeeeee sa:jani, det är nog inte så bara att stämma ett företag som inte finns..
Okej, men om vi säger att företaget är registrerat i Gibraltar då? Eller något annat skattesmitar land. Då kan du väll i princip bedriva verksamhet i Sverige/Finalnd och skala bort momsen. Tills det att skatteverket spärrar dina konton. Aight?Johan_Edenteg sa:Köper du som slutkonsument prylar från ett företag i Finland ska du betala moms (eller motsvarande) på varan i Finland. Gäller lika över hela EU, men olika procentsats beroende på var du handlar. Handlar du från någon utanför EU (frihandelsområdet) typ USA tillkommer tull och svensk moms på allt - varan, frakten, tullavgiften.
Vill man luras på webben ser man nog till at ha en riktigt seriös sida, det är ju bara att kopiera en befintlig...
orka va arab ,, ? jani lixom ..Melleeeeee sa:jani, det är nog inte så bara att stämma ett företag som inte finns..
fattar still inte detta med tullavgifter, isf är det inkluderat i dom flesta frakt priserna från usa då:S för tull är något ja aldrig fått betalat..Johan_Edenteg sa:Köper du som slutkonsument prylar från ett företag i Finland ska du betala moms (eller motsvarande) på varan i Finland. Gäller lika över hela EU, men olika procentsats beroende på var du handlar. Handlar du från någon utanför EU (frihandelsområdet) typ USA tillkommer tull och svensk moms på allt - varan, frakten, tullavgiften.
Vill man luras på webben ser man nog till at ha en riktigt seriös sida, det är ju bara att kopiera en befintlig...
okejokej=)oskar_f sa:den e 100% s'ker tror jag dom var sponsor för winterjam
HAHAHAHAHAAA.... Du måste läsa juridik! Eller...SMagnusson sa:Nej men det polisen kan ju söka upp nummret och om det är fel måste dem väl kunna lösa det på ett & annat sätt.. annars stämmer man ju bara snutenMelleeeeee sa:jani, det är nog inte så bara att stämma ett företag som inte finns..