skidfilm!

skidfilm!
tor sa:
Allt har ju utveklats skitmycke fram tills idag.
håller helt med, man ser verkligen skillnad på stil och teknik mot hur det ser ut idag. kolla det jon vinner på till exempel, switch 1080 med en kort mute i början av snurren, knappt så han tar graben överhuvudtaget men hans landningar däremot var ju redan då grymma.

skidfilm!
Fan va bra den va! Jag tyckte det var roligast att kolla på snowboardåkarna, de såg sjukt ryckigt med skidor då. Synd att man inte fick se Candides hopp när han nästan landar platt efter, som man kan se i "unity".

Senast ändrad:
skidfilm!
Har det inspelat från zvt när det gick! :) ..lätt den skönaste tävlingen jag någonsin sett! :D

Jons stil är helt sjukt grym!

skidfilm!
Dom sa visst att stil är viktigt. han säger "domarna dömer på stilen i år för vi gillar inte det nya spin-to-win, det är för gymnaster" Eller nåtgot liknande

skidfilm!
Scotten sa:
Dom sa visst att stil är viktigt. han säger "domarna dömer på stilen i år för vi gillar inte det nya spin-to-win, det är för gymnaster" Eller nåtgot liknande
precis vad jag tänkte säjja,, Domarna gillar inte att man försöker spinna så mycket som möjligt("gymnastik snurrar") dom bedömer på STIL och LANDNIGNAR :)

fast i dagens läge snurrar man extremt mycket män ändå stompar landingen nått så in i H**vete ;D

Snödjup

Tillbaka
Topp