"call back" fr\includephp::getHeadercode är ogiltig (error_invalid_class). Skidor på snälltåget | Freeride

Skidor på snälltåget

• Trådstartare Trådstartare fcb
  • Start datum Start datum

fcb

Aktiv medlem
Skidor på snälltåget
Man kan boka skidfrakt på snälltåget, 10kg för en viss peng. Min skidväska brukar väga hmm….något mer😀.

Är det någon som väger detta liknande flyg eller slinker man genom med något par till i fodralet?

Har chansat på flyget och där har det endast vägt incheckat bagage, inte skidfodral.

Skidor på snälltåget
Snälltåget väger inget. Möjligen kan du behöva hjälpa till att lyfta upp prylarna på tåget. Det finns också mindre förvaring för skidor/bagage i vagnarna men de kan ibland bli fulla

Skidor på snälltåget
När vi tog snälltåget till Österrike för ett par år sedan så hade de avsatt en kupé för skidor. Det var lite kaos kan man säga. Skidfodral lastades bla via fönstret...
Hursomhelst, ingen sa nåt om mitt fodral innehållandes 6par skidor.... Fast jag fick lasta in det själv (en mindre brottningsmatch).. ;)

Skidor på snälltåget
När vi tog snälltåget till Österrike för ett par år sedan så hade de avsatt en kupé för skidor. Det var lite kaos kan man säga. Skidfodral lastades bla via fönstret...
Hursomhelst, ingen sa nåt om mitt fodral innehållandes 6par skidor.... Fast jag fick lasta in det själv (en mindre brottningsmatch).. ;)
😀

"call back" fr\includephp::getSnow_report är ogiltig (error_invalid_class).
"call back" fr\includephp::getFooter är ogiltig (error_invalid_class).
Tillbaka
Topp