Skidsällskap i Kanada sökes!

Vilka åker till Kanada säsongen 08/09 och vart tar ni vägen?
Ni som inte bestämt er, vad tänker ni er?

Själv har jag och en kompis bestämt oss för att åka till Kanada, troligen åka till ett mindre ställe i Alberta och Vi söker likasinnade som kanske vill dra dit tillsammans. The more the merrier så att säga...

Kom med förslag om folk söker två extra som ska betala för hus/stuga/lägenhet kanske till och med husbil!

// Oskar.

Är riktigt sugen på att dra till Kanada, men vet inte riktigt hur länge det kommer att bli eller vilken ort... Men har du något boende på gång och vill dela så hör av dig!

Hehe, jag söker själv, men det är ju allra enklast, tror jag, eller vill jag tro kanske, att hitta en stuga som man delar på kanske 6 - 8 pers. Blir trevligast så skulle jag tro.

Någon med erfarenhet som har lust att uttala sig?

Har erfarenhet från golden och whistler ... Är du intresserad av att åka till BC och något av de två ställena så fråga på bara. Lättast är nog att hitta något för 4 pers.

tja! är också riktigt taggad på att dra till kanada, tydligen finns den bästa snön där!:P.
om du/ni letar efter en till deltagare, så let me know!

Hallau! Har tänkt mig en Kanada sejour efter lumpen. Hittade inga kompisar som hade pengar att följa med så att dela boende med några passar utmärkt. Ska till Kicking Horse/Golden och tänkte åka i början av december. Har ni något boende på g är jag intresserad.

Snödjup

Tillbaka
Topp