Skidtestarhelgen
Jag tänkte åka upp den 13 på skidtestarhelgen, problemet är bara att jag skickade mina skidor med föräldrarna hem till dem (Jag: Uppsala, de: Örebro) tidigare i höst eftersom vi ska upp över jul och jag inte trodde att jag skulle ha möjlighet att transportera dem då. Idiotiskt jag vet, nu kan jag inte klämma på skidorna varje dag. Ännu mer idiotiskt nu när jag inte kan stå emot skidsuget längre (inte ens en vecka extra :p) och därför står utan skidor!
Frågan lyder: Eftersom det är skidtestarhelg, funkar det att åka upp utan några lagg alls och bara testa hela helgen? Hur funkar det under kvällsskidåkningen?
En annan fråga som inte alls har med ämnet att göra men ändå är relevant: Visst kommer hummelliften ha öppet om vädret tillåter?
EDIT: Självklart kan jag hyra när jag kommer upp om det är nödvändigt, men det känns riktigt segt när jag köpte nya lagg tidigare i höst...
Frågan lyder: Eftersom det är skidtestarhelg, funkar det att åka upp utan några lagg alls och bara testa hela helgen? Hur funkar det under kvällsskidåkningen?
En annan fråga som inte alls har med ämnet att göra men ändå är relevant: Visst kommer hummelliften ha öppet om vädret tillåter?
EDIT: Självklart kan jag hyra när jag kommer upp om det är nödvändigt, men det känns riktigt segt när jag köpte nya lagg tidigare i höst...
Senast ändrad: