Skillnad mellan RED Trace & Shaun White modellen?

androj

Aktiv medlem
Hej!

Jag undrar om någon vet om det är någon skillnad mellan den vanliga RED Trace och RED Trace Shaun White eller om det bara är grafiken? Jag har provat en Shaun White-hjälm och den satt riktigt bra men jag funderar på att köpa en vanlig Trace istället. Anledningen till att jag undrar är därför att på bilder så ser själva öronmuffarna annorlunda ut på dem båda modellerna och just de är väldigt sköna i "Shaun Whitehjälmen", har dock inte sett den vanliga tracen i verkligheten.

Trace Shaun White:
http://www.redprotection.com/productDetail.aspx?productid=2030

Trace:
http://www.redprotection.com/productDetail.aspx?productid=2027

Egentligen kanske det är en lite dum fråga men bättre att fråga och verka dum än att låta bli och förbli dum;)

Tack på förhand

Senast ändrad:
S.W. har andra öronlappar och annat spänne runt hakan. Förra året hade S.W. även en kudde för nacken som sitter ihop med öronlapparna och det var det som gjorde skillnaden för mig...alltså jag köpte S.W. istället för vanliga Trace.

Förövrigt en grym hjälm tycker jag. Gå till en butik å kolla skillnaderna också.

Nu fick du ett seriöst svar tillslut.

Lycka till.

Tack så mycket för den Analog, det var precis den där kudden i nacken som jag gillade med S.W så det får nog bli en sån=) Ska försöka testa den vanliga också, men tack för svaret!

hifi-audio är jävligt skön åxå måste jag tilläga även fast du inte frågade.

själv hade jag tagit en trace, finns ju i massa olika färger

ja köpte min red trace på e-bay för 350 spänn inklusive frakt från australien, en vit, helt ny aldrig använd :D ebay is the shit.

..

eBay ÄR the shit...

men... jag kan varna för trace... jag köpte en RED trace och vurpade med den och slog i huvudet en del.. det gjorde jävligt ONT i huvudet .... skillnaden var att jag förut åkte med RED Skycap... då gjorde det inte alls ont att dra i huvudet... någonsin...

nu har jag införskaffat en RED HiFi och hoppas att den går att ramla HÅRT med på huvudet utan att det gör så jävla ont...

/Pinn

Tillbaka
Topp