Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
alldeles för mjuk för min smak men annars är den nog ganska sjysst freeridebräda..All3 sa:Någon som har kört på nitro T1 ?? Har köpt den och skulle vilja veta om ja gjorde ett bra köp ??
vet inte vilken längd du ska ha men misfit league 155 är ju överlägset snyggast i alla fall..de02stjo sa:tack för att ni rett ut mysteriet. Då är det bara å fundera på vilken grafik man vill ha.
Du menar freestylebräda...CustomX sa:alldeles för mjuk för min smak men annars är den nog ganska sjysst freeridebräda..All3 sa:Någon som har kört på nitro T1 ?? Har köpt den och skulle vilja veta om ja gjorde ett bra köp ??
yes.. rätt av dig, fel av mig!Gaass sa:Du menar freestylebräda...CustomX sa:alldeles för blabla..All3 sa:Någon som har kört på nitro T1 ??
okej men då är det ju ingen snack, du ska ha 1.60 brädan med Cartelbindningen..de02stjo sa:den är riktigt snygg. Är 1.87 så jag måste ha en längre bräda dock. Flowbindningar blir det inget av som du säger att dom pallar inte. Lutar åt antingen burton cartel eller nitro black hawk