Skillnad på Nitro misfit och Nitro misfit league?

de02stjo

Ny medlem
Är det någon skillnad på Nitro misfit och Nitro misfit league? Isånafall vad är det för skillnad?

rent spontant så är ju league grymt mkt hårdare.. (den finns ju även i en wide..)

men vi ska se om dom svarar något annat..

Senast ändrad:
tack för att du kollar upp det. Ska köpa en misfit och har blivit erbjuden en misfit league.

Hej mr Nitro här.

Det är ingen skillnad på Mistfit, Misfit league förutom grafiken. Det står fel på Nitros hemsida.
Personligen tycker jag Misfit leaguen har snyggare grafik. Baseball tema med pinstripe grafik. Clean!

Många av Nitros Svenska teamåkare väljer Misfiten pga av möjligheterna att enklare åka offpist med den längre nosen/tailen än övriga twinbrädorna i Nitros sortiment.

Lycka till

Detta svar fick jag av min polare Henning som importerar Nitro till norge:

"Hei,

det eneste som skiller er grafiken, ellers er alt det samme. Et fantastisk park brett som fungerer perfekt i backcountry også!

Mvh Henning"

snackade med dom nere på oneoff också där dom sa samma sak, bara grafiken (pinstripe som skiljer..)

tror att det är en grym park bräda som även funkar i offpisten..

lycka till!

Någon som har kört på nitro T1 ?? Har köpt den och skulle vilja veta om ja gjorde ett bra köp ??

de02stjo sa:
tack för att ni rett ut mysteriet. Då är det bara å fundera på vilken grafik man vill ha.
vet inte vilken längd du ska ha men misfit league 155 är ju överlägset snyggast i alla fall..

misfit_league_155.jpg

med matchande flow bindning

binding_nxt_team_l.jpg

kan dock inte rekommendera flow, håller fan inte för trycket överhuvudtaget..

Senast ändrad:
den är riktigt snygg. Är 1.87 så jag måste ha en längre bräda dock. Flowbindningar blir det inget av som du säger att dom pallar inte. Lutar åt antingen burton cartel eller nitro black hawk

de02stjo sa:
den är riktigt snygg. Är 1.87 så jag måste ha en längre bräda dock. Flowbindningar blir det inget av som du säger att dom pallar inte. Lutar åt antingen burton cartel eller nitro black hawk
okej men då är det ju ingen snack, du ska ha 1.60 brädan med Cartelbindningen..

grattis! tror det blir grymt bra!

ha de!

Tillbaka
Topp