Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vad kul att du blev nöjd. Spanat lite på liknande skidor. Lär dig åka telemark så slipper du helt transitions. Så skönt att bara kunna åka när polarna trixar med bindningar som fryser ihop!Blev nyfiken på testa såna här Voile BC skidor....tills man såg prisetoch inge rea hos tyskarna..
Landade på ett par Hyper V6 BC från gotur.se....insåg att det verkade vara en rätt liten butik så borde köpt med klarna men av vana trogen gjorde jag det inte. Fick inget bekräftelse mail...2 dagar senare nån bekräftelse från en ortopedklinik..känns super legit nu
Men sagt och gjort dök dem upp och jag monterade dem med ett par tecton utan skistoppers.
Fy fan va magiskt roliga skidor!! Bor i Sundsvall och här omkring har vi mycket rullande terräng med mindre berg och sluttningar. Var verkligen exakt rätt verktyg! Med tecton och hoji så tar en transition typ ingen tid alls.
En av de stora vinsterna tycker jag är just man kan hålla bra fart där det är platt att gå. Man slipper ju även hudarnas tyngd.
Skidorna i sig Hyper V6 var också otroligt lätt manövrerade i låg fart vilket så klart är rätt egenskap när det är lite mindre utmanande terräng och lägre hastigheter.
Dyrt köp men riktigt jäkla roliga och skapar en helt ny dimension av att vara ute på skidor i skogen och njuta av både lite svetto tempo och utförs!
En stor fördel också är att man kan åka som vanligt i surväder där hudar inte fäster på skidorna längre!
HejVad kul att du blev nöjd. Spanat lite på liknande skidor. Lär dig åka telemark så slipper du helt transitions. Så skönt att bara kunna åka när polarna trixar med bindningar som fryser ihop!
Hej
www.gotur.se är en manuell hemsida. Vi har sålt Voile produkter i 10 år. Tar hem det kunden önskar.