Are_Sno_Vinter
Ny medlem
Skistars Aprilskämt
Var det någon som gickpå skistars aprilskämt?
hahaha, skönasteBlackriverpaint sa:Hela Skistar är väl ett skämt?
SNACKA INTE SKIT OM HUSÅ FATTARU de e fan bästa stället i sverige jag lärde mig åka där de e sjukt niceolle_80 sa:Om att skistar hade köpt upp Huså eller???
haha de gjorde dom i duved förra året så sjukt fult å jag gick på de:PSkistar_Are sa:Vid vm8:an berg hadde dom färgat snö med blå färg och skrivit en skylt att dom bjuder på gratis valla, genom att man åker på färgen.
asbra när det har kommit nysnöALXX sa:SNACKA INTE SKIT OM HUSÅ FATTARU de e fan bästa stället i sverige jag lärde mig åka där de e sjukt niceolle_80 sa:Om att skistar hade köpt upp Huså eller???
Jag snackar absolut inte skit om Huså, tycker också att det är en pärla, grejen va den att TVÅre sa imorse att ÅRE/Skistar köpt stället och att systemen skulle byggas ihop! hade du läst hela tråden hade du sett det:::::::ALXX sa:SNACKA INTE SKIT OM HUSÅ FATTARU de e fan bästa stället i sverige jag lärde mig åka där de e sjukt niceolle_80 sa:Om att skistar hade köpt upp Huså eller???
JAG GICK PÅ DEN :D:D:Skistar_Are sa:Vid vm8:an berg hadde dom färgat snö med blå färg och skrivit en skylt att dom bjuder på gratis valla, genom att man åker på färgen.
haha fyfan va ägda!Skistar_Are sa:
Det var två stavar som låg i hela dagenface-plant sa:hahaha. rätt fyndigt med "vallan". fick ni in några stavar till venezuela? har hört att dom lider av stor brist på skidutrustning där nere. snö också för den delen...
nääSkistar_Are sa:Det var två stavar som låg i hela dagenface-plant sa:hahaha. rätt fyndigt med "vallan". fick ni in några stavar till venezuela? har hört att dom lider av stor brist på skidutrustning där nere. snö också för den delen...