Skistars Aprilskämt

Skistars Aprilskämt
Vid vm8:an berg hadde dom färgat snö med blå färg och skrivit en skylt att dom bjuder på gratis valla, genom att man åker på färgen.

Senast ändrad:
Skistars Aprilskämt
Skistar_Are sa:
Vid vm8:an berg hadde dom färgat snö med blå färg och skrivit en skylt att dom bjuder på gratis valla, genom att man åker på färgen.
haha de gjorde dom i duved förra året så sjukt fult å jag gick på de:P

Skistars Aprilskämt
ALXX sa:
olle_80 sa:
Om att skistar hade köpt upp Huså eller???
SNACKA INTE SKIT OM HUSÅ FATTARU de e fan bästa stället i sverige jag lärde mig åka där de e sjukt nice
Jag snackar absolut inte skit om Huså, tycker också att det är en pärla, grejen va den att TVÅre sa imorse att ÅRE/Skistar köpt stället och att systemen skulle byggas ihop! hade du läst hela tråden hade du sett det:::::::

Skistars Aprilskämt
i idre hade dom förra året en blå matta som de sade att vallar skidorna ända som hände var att skidorna blev blå....
Do not never, ever trsuty anybody on första apriil.

Skistars Aprilskämt
Skistar_Are sa:
JAG GICK PÅ DEN :D:D:

EDIT:

jag åkte igenom fleeera gånger , HAHA XD

EDIT2: jag förstod iförsig att det var nåt lurt

Senast ändrad:
Skistars Aprilskämt
hahaha. rätt fyndigt med "vallan". fick ni in några stavar till venezuela? har hört att dom lider av stor brist på skidutrustning där nere. snö också för den delen...

Skistars Aprilskämt
haha ja stog där aaaaaass länge å kollade på alla blåsta turister som åkte fram å tilbaka..:P:P

riktigt underhållande faktist

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp