Skit va fint SSX on tour är!

Jins

Ny medlem
Har suttit och spelat det hela dagen och kan inte slita mig. Jag trodde att känslan inte skulle vara någo vidare med skidor, men de är det! När man börjar har man fujativsen men nu har jag PE, och det är exakt de jag äger irl, samma längd med :) Så alla ni som funderar på att köpa det, GÖR DE!

fred

Vadå, är det redan ute i butikerna? Iofs är det mitt oktober... Jag hade förväntant mig lite mer rabalder inför släppet...

Måste hålla med, tycker att det på sedvanligt SSX-manér går lite för snabbt, sen känns det som man kan inte variera tricksen så mycket. Banorna är lite orealistiska också, gillar bättre Ampeds banor.

Missförstå mig inte, det är grymt kul med skidspel. Men vore skönare med ettt lite mer realistisk lir...

Det släpps nu på torsdag,20 oktober...

Inte för att ja tror nån bryr sej(de gör inte ja iaf) men numer är det olagligt att ladda ner musik, spel m.m.

Numer är även nedladdning i viss mån olagligt och likaså diskussioner på freeride om allt som rör "pirataktiviteter" (fint ord va?) så nu slutar vi med det.

Näh det har inte varit olagligt förut..Det blev ju en ny lag typ juni 2005 elr va de va..

hmmm, förvirrande..

Det verkar som att vi kan summera följande:
Back in the days vare olagligt att bränna/ladda hem och dela med sig det till andra men lagligt att vara självisk och ha allt för sig själv...
Nu är allt olagligt inkl mörda kungafamiljen...

PS.Visst får man diskutera VAD som är olagligt/lagligt? men inte diskutera hur man gör osv.? DS.

Kommer det helt säkert inte till dator?
Annars finns det kanske ps2 emulatorer så att man kan spela på datorn ;) Nån som kan mkt om sånt?

Finns ingen ps2 emulator som funkar och kommer inte finnas det på ett bra tag framöver (tror jag), däremot funderar ju MS på att släppa en officiel xbox emulator...

måste gå o kolla om det finns o köpa i butiken imorrn :)

har alla tidigare ssx, men det e nåt speciellt med detta...

Demo discen finns gratis i butikerna nu... :) Grymt fint! Inte alls så arkad aktigt som jag fruktade...

Tillbaka
Topp