skjuts till Chamonix

Lisa_Kallback

Ny medlem
skjuts till Chamonix
Hej! Jag tänkte försöka ta mig till Chamonix runt den 11/4 och tänkte höra om någon är på väg dit då som jag kan åka med. Eller om någon bara har något tips hur man kan ta sig dit billigt. Lisa.
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp