Skogen sprang`s rail i The Game

Dattobz

Ny medlem
Hej... Jag har en väldigt klurig fråga... en högst onödig sådan...
Men efter att ännu en gång ha sett The Game har jag följande fråga:

I Skogen Sprang`s del så grindar han uppför ett räcke vid en trappa... Och vid ett tillfälle så åker han på räcket i mitten... Hur kommer han därifrån... ?? Kanske går att hoppa men jag vet inte... Jaja... ville bara höra andras onödiga åsikter i denna fråga!!!

antingen så är han ruggigt elit och grindar sedan tillbaka på samma räcke, åt det håll han kom ifrån. eller så hoppar han ner på andra sidan av railen. den del av railen som inte syns på bilden...

jamen det är du säker på att det är den railen?? det behöver ju inte vara samma för man hinner ju inte se något bord!

han hoppar vidare på ett bord sedan railar
han vidare bakom bordet. det ser exakt likadant
ut efter bordet som före. har sett det på bild

aha!!! Nu när ni säger det så är det nog samma rail!!! De tankarna har jag icke haft innan!!! Tack för era resonemang

Jag vet inte om det är tidigare eller senare i Sprangs segment, men iallafall så är det railet där han railar upp i mitten med fler gånger. Där ur en annan vinkel där man ser att han railar upp på ett bord för att efter bordet sedan raila nerför ett likadant räcke på andra sidan. Det räcket där han railar uppför är alltså inte samma räcke eftersom det bara finns ett räcke på den trappan. På det med bordet finns det två varav det mittersta han railar upp till bordet på.
//

Morsning, jibbet finns på bild finns på www.2plank.com/profiler.asp

Brandelinds.net teori funknar ju iallfall på inlines.
Vet av egen erfarenhet, så det borde ju funka på skidor.
men jag tror inte det var så han gjorde

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp