Skogsskidåkning och offpist i Ischgl?

Nissen

Ny medlem
Skogsskidåkning och offpist i Ischgl?
Hej och god fortsättning

Jag kommer att vara i Ischgl under vecka fem 2006 och sitter nu med en lånad pistkarta tittar efter skogsskidåkning. Är det någon som har några konkreta tipps på vettiga skogsrepor och någorlunda lättillgänglig offpist (det är inga problem om man behöver gå en liten bit)?

Om förhållandena är bra kommer jag att gå med guide en dag, men det är ju inte helt fel att kunna hitta kul åkning själv!

M v h Johan
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp