Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Och vad följer med slipstream-brädorna? Dom går att få med lite olika alternativ vad jag har sett i alla fall. Det kommer gå bra och slajda med vilken bräda du än väljer faktiskt. Testa en pintail så kommer du märka om du gillar den eller inte. Jag ogillar brädor utan konkavShahn sa:Sådana som följer med slipstream-brädorna..., och Ja, jag planerar att slajda
Det som följer med slipstream brädorna är antingen paris truckar (paket runt 2200kr) som är bra eller podium (1500-1900kr) som inte är så värst bra...Shahn sa:Sådana som följer med slipstream-brädorna..., och Ja, jag planerar att slajda
grip tape är sånt som följer med brädan och sedan sitter där för all framtid, punkt. Annars helt rätt! :D Menmen, alla brädor går att slajda på! Slajdade själv på en skateboard utan nose/tail och bigzigs i helgen ;P bred greppyta + skarpa kanter + kort hjulbas = svårare att slajda. Inte omöjligt. Och oftast inte svårt.Gavva sa:Ska du slajda ser jag ingen anledning att köpa en Pintail, den är ju i princip en mindre stadsbräda man "ska" cruisa med. Tan Tien är helt klart the way to go. Grymt mycket bättre grepp i själva griptapen plus att Tan Tien'en är konkav vilket ger grymt fotfäste vid slides.
Sedan skulle jag rekommendera dig att du köper ett par riktiga truckar, Podium brukar inte vara att lita på i längden ...![]()
http://www.eastbilt.com/images/Uncut-lngbrd-concave.jpg <- där har du konkav, alltså motsatsen till konvex.Shahn sa:Ni säger att det finns bättre brädor är Dervish, tan Tien och pintail, och dessutom är billigare. kan ni isåfall ge mig några tips på sådana brädor.
vad är konv.?
har kollat lite på Tan tien men hur funkar den att bara chilla runt på? :D
I lol'dShahn sa:man är för långt ifrån marken och har problem med att slajda.
Tack för alla svar!
slipstream tillverkar vist egna truckar märket är R7linder sa:Det som följer med slipstream brädorna är antingen paris truckar (paket runt 2200kr) som är bra eller podium (1500-1900kr) som inte är så värst bra...Shahn sa:Sådana som följer med slipstream-brädorna..., och Ja, jag planerar att slajda
Slipstream tillverkar inga egna truckar
Det är podium truckar ... men visst du får gärna kalla dom för slipstream, det är dock inte rättkevingoskii sa:slipstream tillverkar vist egna truckar märket är R7linder sa:Det som följer med slipstream brädorna är antingen paris truckar (paket runt 2200kr) som är bra eller podium (1500-1900kr) som inte är så värst bra...Shahn sa:Sådana som följer med slipstream-brädorna..., och Ja, jag planerar att slajda
Slipstream tillverkar inga egna truckar
dom brukar sitta på ;o
Varför skulle man köpa den före dervishen?R-R sa:där har du din bräda, det finns andra reklamfilmer än loadeds.
den är bättre på alla sätt, samt billigare än dervish. den har bättre tail och nose för tricks. Den har viss konkav. inte konvex som dervish. den är mycket mer lik en mer dh-dropthru i formen-->enklare övergång i och med att man utvecklas och vill börja med dh. Sen att man inte har samma bräda som 80 procent utav resten har är ju bara ett plus.linder sa:Varför skulle man köpa den före dervishen?R-R sa:där har du din bräda, det finns andra reklamfilmer än loadeds.
Det enda som jag (och många andra) saknar hos min dervish är ju lite extra konkav men den där brädan hade ju också bara 7mm så det är ju ingen skillnad alls där...
+ att reklamfilmen va ju riktigt fattig om man jämför med loadeds underbara videos :P
Men snälla..R-R sa:den är bättre på alla sätt, samt billigare än dervish. den har bättre tail och nose för tricks. Den har viss konkav. inte konvex som dervish. den är mycket mer lik en mer dh-dropthru i formen-->enklare övergång i och med att man utvecklas och vill börja med dh. Sen att man inte har samma bräda som 80 procent utav resten har är ju bara ett plus.linder sa:Varför skulle man köpa den före dervishen?R-R sa:där har du din bräda, det finns andra reklamfilmer än loadeds.
Det enda som jag (och många andra) saknar hos min dervish är ju lite extra konkav men den där brädan hade ju också bara 7mm så det är ju ingen skillnad alls där...
+ att reklamfilmen va ju riktigt fattig om man jämför med loadeds underbara videos :P
Läste du inte vad jag skrev?R-R sa:den är bättre på alla sätt, samt billigare än dervish. den har bättre tail och nose för tricks. Den har viss konkav. inte konvex som dervish. den är mycket mer lik en mer dh-dropthru i formen-->enklare övergång i och med att man utvecklas och vill börja med dh. Sen att man inte har samma bräda som 80 procent utav resten har är ju bara ett plus.linder sa:Varför skulle man köpa den före dervishen?R-R sa:där har du din bräda, det finns andra reklamfilmer än loadeds.
Speciellt inte när dom är såpass lika och sen försöka övertyga om att det ena är så jäkla mycket bättre :PErikGranli sa:Säg inte att en bräda är sämre än någon annan bara för att den inte har dom aspekterna som du letar efter.
+1linder sa:Speciellt inte när dom är såpass lika och sen försöka övertyga om att det ena är så jäkla mycket bättre :P