Snabb spin.

Antmeister

Ny medlem
Snabb spin.
Tjenare ;P

Har någon nåt knep på hur man får till en riktigt snabb spin på studsmatta? Ser i många filmer folk som kommer runt t.ex. cork 9 utan problem medans jag måste stressa runt för att ens komma runt snurren.. Cork 7 gör jag stillastående utan studs men när jag då tar mera studs så tänker man ju att cork 9 då inte ska vara något problem men sjuan spärrar typ :S vad gör jag för fel eller vad kan jag bättra mig på?

Snabb spin.
tare lugnt..chilla lite...kör en vanlig cork 7 med typ rev mute...sen lägger du bara på en snabb 180...senare så lär du dig att göra snygga, cleana cork nior :)

Snabb spin.
Jag kan ju länka upp en film nån gång när jag gör en så får du se :D
ska försöka filma i nån bra vinkel och sen dra den i slowmotion

Senast ändrad:
Snabb spin.
Satte 1080 precis fan vilken rotation man måste ha hur fan hinner folk rotera 12:er och 1440 på vanlig matta? Iofs så började jag hoppa nu i sommar men finns det några andra tips för att få SPin to WIn rotationen?

Snabb spin.
cLindstrom sa:
Satte 1080 precis fan vilken rotation man måste ha hur fan hinner folk rotera 12:er och 1440 på vanlig matta? Iofs så började jag hoppa nu i sommar men finns det några andra tips för att få SPin to WIn rotationen?
Jag sätter 1260 :D , När jag snurra kollar jag runt axeln och tar i med hela kroppen när jag snurra. OCh så går de lättre om man får lite studs av någon

Snabb spin.
de är skitenkelt när man kommer på knepet.. bara å ta i snurren.. å krypa ihop.. ha en studsmatta du flyger högt på ..d å är de lättast:)

Snabb spin.
jo det vet jag :P satte 1080 vanlig snurr i förrgår men det problemet som var då var att jag gjorde den klassiska snurra-fort-som-tusan-spiken :S menmen, antar att det bara är att träna mer... hehe. men skulle faktist vara rätt bra om någon kunde lägga upp en vanlig 1080 och en cork 1080 i slowmotion :P skulle även vara kul och se om någon har snurrat lika mkt med bio :P

Tillbaka
Topp