Snö I Gbg?

johanskate

Ny medlem
Snö I Gbg?
Ska vara hemma på påsklovet, och till min förvåning märkte jag imorse att det låg ungefär 3 cm snö! Antagligen ska det fortsätta snöa en del. Undrar hur mkt snö det behövs dör att man ska kunna göra ett hopp oför att träna lite 360?? Kan ju väl ifs samla ihop snö och lägga ovanpå.. Eller?

Snö I Gbg?
Nu har det väl kommit lite mer än 3 cm, kanske en 10-15 cm. Så ett hopp lär du ju kunna få ihop. fråga är ju bara hur länge det ligger kvar. Som det ser ut nu så skall det hålla i tills onsdag, sen försvinner det.
Är det värt att lägga tid på ett hopp som du kan utnyttja max en dag? Om ja, ut och bygg!
Ha de gött!

Snö I Gbg?
koitrand sa:
Nu har det väl kommit lite mer än 3 cm, kanske en 10-15 cm. Så ett hopp lär du ju kunna få ihop. fråga är ju bara hur länge det ligger kvar. Som det ser ut nu så skall det hålla i tills onsdag, sen försvinner det.
Är det värt att lägga tid på ett hopp som du kan utnyttja max en dag? Om ja, ut och bygg!
Ha de gött!
håller med, satsa allt idag och vänta inte tills imorgon för då kanske snön har försvunnit så ta vara på chansen :)

Snö I Gbg?
kollade några vädersidor nu, stod att det skulle vara sol och ingen nederbörd under hela veckan men kanske lite snö/slask till helgen. Verkar lite halvbra...

Senast ändrad:
Snö I Gbg?
det ligger runt 50cm snö i trolhättan, enligt en kontakt jag har där.

Tillbaka
Topp