Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Att det är coolt att åka snowboard är en relativ sak. Själv så tycker jag att det är lika coolt att åka på skiis eller pulka.phhille026 sa:det ær coolare att vara bra på snowboard, æn på skidor. jag tror att de e många som åker skidor før att de dær lættare att læra sej, många ger upp nær dom børjar åka snowboard før dom tycker det ær svårt ibørjan osv, och det ær det ju , men som sagt, coolare att vara bra på snowboard trk jag! :D
men ja vet inte ,
Haha, jag har åkt skidor sen -88 med ett uppehåll för typ 4 vintrar i mitten på 90-talet då jag åkte bräda. Jag känner fortfarande att jag kan lära mig massor mer skidteknik medans jag trättnade på bräda efter 4 år för att det gick för lätt. Sen är det klart att hoppa och feta tricks är svårt men rent åkmässigt är ju bräda mycket enklare. Sen att majoriteten av alla brädåkare man ser är tekniskt rätt dåliga, de åker mest och sladdar. Inte varje dag man får se en brädåkare som skär bra i pisten...phhille026 sa:det ær coolare att vara bra på snowboard, æn på skidor. jag tror att de e många som åker skidor før att de dær lættare att læra sej, många ger upp nær dom børjar åka snowboard før dom tycker det ær svårt ibørjan osv, och det ær det ju , men som sagt, coolare att vara bra på snowboard trk jag! :D
men ja vet inte ,