snurrar med grabar. HUR?

E-Rockner

Ny medlem
snurrar med grabar. HUR?
jag får alltid problem när jag ska försöka få in en grab när jag snurrar,

hur ska jag göra?

Senast ändrad:
snurrar med grabar. HUR?
du måste ta graben på rätt sida och i rätt tillfälle annars stannar rotationen du får inte ta grabben precis när du börjat rotera då stannar du och ta grabben åt d hållet du snurrar

snurrar med grabar. HUR?
jävla grabar jag e ju så stel så ja når ju fan knappt skidorna. .hahahahah

snurrar med grabar. HUR?
lånar tråden,,

om ni snurrar åt vänster , tar ni mutegrab me höger hand på vänster skida eller tar ni me vänster hand på höger skida?

snurrar med grabar. HUR?
med vänster på höger ! jag tar alla grabs med vänster, fast jag är högerhänt ! mysko!

Senast ändrad:
snurrar med grabar. HUR?
alwaysCrash sa:
lånar tråden,,

om ni snurrar åt vänster , tar ni mutegrab me höger hand på vänster skida eller tar ni me vänster hand på höger skida?
jag tar höger hand på vänster skida
nej , det blir höger han på höger skida eftersom höger skida korsar över vvänstern,,,
aja nu fattar ni kanske inte men ändå:P

Senast ändrad:
snurrar med grabar. HUR?
Håll låg profil på kickern, fokusera inte för mycket på graben. Hoppa upp i en vanlig 360, ta inte i för mycket då blir det ostabilt. Om du brukar göra så att du drar igång rotationen med armarna så gör likadant nu, men dra ena handen ner mot skidan. Ofta blir det så att man slänger sej ner i kickern nu. men var kylig. ta det lugnt. fokusera inte för mycet på graben.
Poppa som vanligt och när du har kommit runt 90-130 grader runt kan du ta graben, leta efter landningen och håll den länge. när du ser landningen bedömmer du hur länge till du kan hålla graben.

Good luck!

snurrar med grabar. HUR?
äääh, grabar suger, ja suger på å ta dom! Bara tail som funkar så varierar mellan true tail, rev tail haha ^^

snurrar med grabar. HUR?
kör dina skruvar tills du känner dej helt säker på dom. Alltså att du kan göra snurren Tex med benen ihop (som en puckelåkare) och med benen så brett du bara kan. sen är det bara dra upp benen mot kroppen, försöka hitta rätt lut oc ta tag i skodan!:)

snurrar med grabar. HUR?
sväng mer i kicken, vifta mindre med armarna, dra inte upp fossingarna så mycket utan låt kroppen stanna kvar då du flyger upp och bena flyger "ikapp" din kropp så du ligger som en liten boll, i det momentet är händerna och skidorna nära varandra och det är bara att graba tag.

snurrar med grabar. HUR?
Jag brukar tänka på att hålla låg profil i kicken, och försöka göra precis som när jag bara snurrar, fast krypa ihop och graba.

Tillbaka
Topp