Känns som att snusintresset är högt här, men alltså, va fan. Vem älskar inte att ta sig en prilla när man satt sig ner i restaurangen och svept en kopp kaffe? .. Jag sökte en jävlans massa info när jag blev fast vid skiten, utan att komma längre än att de bara ville ha nåt att skriva om. Visst, det är inte helt ofarligt, men jag menar; vad fan är ofarligt egentligen? ..
Samma sak säger jag när jag drar upp en marlboro ibland: rökning dödar, precis som allt annat! Det är så sjukt mycket hysteria i det här landet så att vi snart inte ens kan gå utanför dörren ju, löjligt! >.<
Men, slutligen; hellre tar jag mig en rapé och åker skidor, än att ta en marlboro och suga rök samtidigt som jag kollar på när andra njuter i backen.
Lev livet, folk som lever efter ständiga rutiner och går på helspänn helatin har faktiskt en högre frekvens vad det gäller tidig död, till skillnad från de som njuter, är lyckliga och glada.
En jag känner är runt 70, har rökt i stort sett hela sitt liv och har blodtryck som en 16 åring.
Tryck upp en snus och dra en feting repa, det är fan minst lika farligt att åka skidor nuförtiden som det är att snusa! xD