snuskigt mycket puder!

freeride_nu

Aktiv medlem
snuskigt mycket puder!
Har nyss kommit hem från backen... så fruktansvärt mycket puder det var... så fruktansvärt skön också dessutom...

Det var riktigt "USA-puder" som man annars bara ser på filmer...

Jag tycker synd om er som har ett arbete eller någonting annat som håller fast er i era lägenheter nere i "fjollträsk"... och på andra orter...

I morrn blir det "puderporr" på skalet i stället... mumma!!!

snuskigt mycket puder!
Jag tycker oxå synd om oss som bor här nere i Tjockhult ...

På Måndag bär det av till brorsan i Gällivare, hoppas det blir lite puder där i alla fall .... :-)

Är det nån som känner till ett jobb för en
IT-konsult på nån bra ort (läs: Åre eller Gränsen :-) till hösten?

NU FLYTTAR JAG!

snuskigt mycket puder!
Bravo brorsan!! Jag kommer hem till helgen och pumpar lite puder med dig så. Det ska snöa nu i veckan så det blir nog en fin helg.

snuskigt mycket puder!
Fatta vad skönt det är... ny puder varje dag man vaknar... och det beräknas fortsätta så här hela veckan :)... Idag var jag på skalet... fatta vilka bra puder svängar man hittar överallt...

Det enda jag gjorde i dag var att villa bort mig i mina egna puder svängar...

I morrn blir det förhoppningsvis Sonfjället... Det stället tipsar jag om... Där finns varken backar, liftar eller några folk... det är det som är så bra... klart man får pulsa lite i snö osv... fast det är det helt klart värt när man får droppa från många meters raviner :)

Jo föresten... jag och en kompis startade en lavin idag... inte så stor... fast ändå en lavin... såg rätt kul ut.. helt plötsligt bara sprack det längs hela sluttningen... och sen bara for allt ner... det var kul...

De som tänker åka puder i år... passa på att gör det snart innan allt är uppåkt...

Och du broder Rödskägg... kom hem så vi får pumpa lite puder...

Snödjup

Tillbaka
Topp