Söker plats i bil

ofolof

Medlem
Söker plats i bil
Tänkte höra om någon kör från Sverige mot alperna till helgen eller under vecka 6?

Jag hade gärna åkt med för att ta mig vidare till västra alperna. Givetvis delas kostnaderna för resan.

//Olof
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp