Dundret0970
Aktiv medlem
Sommaröppna backar med park?
Jag undrar helt enkelt vilka backar med park det finns i Norge, Sverige eller Finland?
Peeace.
Peeace.
Haha måste bara säga detta haha. Ligger nya zeeland i skandinavien?? :Pjeppenator sa:de finns ju snowpars på NZ också.. ska tydligen vara bra
jo jag är mycket väl medveten om att nya zeeland faktiskt inte ligger i skandinavien, trots mitt klena betyg i geografi... hahaJ-rockner sa:Haha måste bara säga detta haha. Ligger nya zeeland i skandinavien?? :Pjeppenator sa:de finns ju snowpars på NZ också.. ska tydligen vara bra
haha jag har nog sveriges sämsta humor haha.
Men jag står för den haha :D
ska dit i sommar och ska åka nån dag där då eftersom vi bor rätt nära och de ligger i österikeXDH-T sa:Har för mig att det finns en skidort i Norge som heter Kaprun också, vet inte om de har park dock. Men jag tror det.
var där på höstlovet, rätt gött faktiskt. puder ena dagen och park den andras_ahlen sa:ska dit i sommar och ska åka nån dag där då eftersom vi bor rätt nära och de ligger i österikeXDH-T sa:Har för mig att det finns en skidort i Norge som heter Kaprun också, vet inte om de har park dock. Men jag tror det.
kaprun, österrike, ngn mil ifrån zell am see. vet ej me park.H-T sa:Har för mig att det finns en skidort i Norge som heter Kaprun också, vet inte om de har park dock. Men jag tror det.