Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
desamma fast tvärtom :Pjeppenator sa:de är helt personligt ju! jag gillar premiere för jag kan det.. vegas har jag ingen aning om hur de funkar..
smart svar.. när frågan som ställdes var: Vilket program är bäst Vegas eller Adobe premier ?petter-e sa:final cut pro, där görs alla riktiga filmer. Inget som slår det. Heelt otroligt bra
Så jag sitter här och gör låtsasfilmer? Galet.petter-e sa:final cut pro, där görs alla riktiga filmer. Inget som slår det. Heelt otroligt bra
Du kan inte jämföra Vegas 7.0 med adobe elements 2. Det är som att jämföra Ferrari och volvo, däremot så är Adobe premier pro bra mycket bättre än vegassebbe_h sa:hemma kör jag vegas 7.0 och i film kursen i plugget kör vi adobe premier elements 2 . och mellan dom så är valet vegas solklart för mig.
jaha och vad är det för fel på Volvo nu då?! =(Jarle sa:Du kan inte jämföra Vegas 7.0 med adobe elements 2. Det är som att jämföra Ferrari och volvo, däremot så är Adobe premier pro bra mycket bättre än vegassebbe_h sa:hemma kör jag vegas 7.0 och i film kursen i plugget kör vi adobe premier elements 2 . och mellan dom så är valet vegas solklart för mig.
helt rätt!FarFar_kiM sa:kom ihåg pengar är kvalitet premier pro är dyrare so Go Adobe :P