Sorkblades

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Ptengvall

Ny medlem
Sorkblades
Snowblades är det töntigaste som finns att ta sig ner för en pist med! Tillochmed stjärtlapp är coolare.
Snowblades åker dom som:
1. Inte kan åka skidor
2. Provat snowboard, men aldrig passerat pluppland-stadiet
3. Är för fega för att prova telisar
4. För trångsynt för att testa mono-ski

Snowblades borde förbjudas, snowblades är en skam för alla riktiga skidåkare.

Sorkblades
håller me!

...men nu får det vara ett slut för alla "HATA SNOWBLADES"-inlägg. vi har förstått att majoriteten här hatar snowblades. nu räcker det.

Sorkblades
Håller med båda två. Snowblades spyr man av att se och det börjar bli jobbigt med alla dessa inlägg nu. Alla vet att snowblades är det värsta man kan ha.

Sorkblades
Jag håller också med om att snowblades är kass, men det börjar bli drygt att läsa samma gamla visa nu:

-Snowblades suger
-Du har inte provat
-Jo. Det sög.
-Då är du dålig.
-Nä, jag har åkt bräda och skidor i 150 år.
-Håll dig till det då och skit i oss snowbladeare.
-Det skulle jag om ni inte pajade kicken på alla hopp.
-Det är ingenting mot vad fegande brädåkare sabbar.
-Du är dum och ful.
-Din morsa är dum och ful.
-Din morsa glömde sina trosor här.

etc.

Gäsp.

Sorkblades
lite mänsklig respekt är vad som fattas här. låt de som vill åka blades göra det. det är ju upp till dem och avgöra vad som är deras grej. skitsamma, berget är stort nog åt alla. (kanske inte v9)

om alla bara kunde försöka ta det lite lugnt och inte vara kaxiga och jävliga mot varandra så skulle detta gå så bra!

/dunder

Sorkblades
Alla verkar vara överrens om att det räcker nu så jag låser tråden tillsvidare. Hör av er till mig eller personalen om ni tycker att det är ett övertramp. Återkommer i eftermiddag/kväll när jag gjort mitt dagsverke på berget.

Hepp
Perka

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp