CookieMonster
Aktiv medlem
sparkcykel/kick bike
Personligen tycker jag att det är jävligt löjligt med kickbikes.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nix, varken polis eller forums moderator men det är både emot forumsreglerna och allmänt dålig stil att bumpa såhär gamla/önödiga trådar med reklam som inte besvarar någons fråga för fem öre...vallasen sa:Vadå får man inte göra inlägg ? är du någon form av polis för Freeride ?
Det har hänt en hel del inom sparkcyklar dom senaste åren och det är väl bra att uppdatera ?
Opps fel länk, beklagar http://top12.se/skateboard-tillbehor/21012-element-flatbar.htmllinder sa:Nix, varken polis eller forums moderator men det är både emot forumsreglerna och allmänt dålig stil att bumpa såhär gamla/önödiga trådar med reklam som inte besvarar någons fråga för fem öre...vallasen sa:Vadå får man inte göra inlägg ? är du någon form av polis för Freeride ?
Det har hänt en hel del inom sparkcyklar dom senaste åren och det är väl bra att uppdatera ?
I den andra tråden frågade han ju om rails och du länkar sparkcyklar?...
Så hade jag varit moderator hade jag förmodligen bannat dig av dessa anledningar korspostning, onödig bumpning, reklam.
19/33 inlägg där du nämner top12 och direkt gör reklam... Samt att du själv har skrivit "köper allt på Top12 i Malmö och känner dom väl. Dom har gett mig bra deals så jag är nöjd."