CookieMonster
Aktiv medlem
sparkcykel/kick bike
Personligen tycker jag att det är jävligt löjligt med kickbikes.
Nix, varken polis eller forums moderator men det är både emot forumsreglerna och allmänt dålig stil att bumpa såhär gamla/önödiga trådar med reklam som inte besvarar någons fråga för fem öre...vallasen sa:Vadå får man inte göra inlägg ? är du någon form av polis för Freeride ?
Det har hänt en hel del inom sparkcyklar dom senaste åren och det är väl bra att uppdatera ?
Opps fel länk, beklagar http://top12.se/skateboard-tillbehor/21012-element-flatbar.htmllinder sa:Nix, varken polis eller forums moderator men det är både emot forumsreglerna och allmänt dålig stil att bumpa såhär gamla/önödiga trådar med reklam som inte besvarar någons fråga för fem öre...vallasen sa:Vadå får man inte göra inlägg ? är du någon form av polis för Freeride ?
Det har hänt en hel del inom sparkcyklar dom senaste åren och det är väl bra att uppdatera ?
I den andra tråden frågade han ju om rails och du länkar sparkcyklar?...
Så hade jag varit moderator hade jag förmodligen bannat dig av dessa anledningar korspostning, onödig bumpning, reklam.
19/33 inlägg där du nämner top12 och direkt gör reklam... Samt att du själv har skrivit "köper allt på Top12 i Malmö och känner dom väl. Dom har gett mig bra deals så jag är nöjd."