sparkcykel/kick bike

filip_michols

Ny medlem
sparkcykel/kick bike
jag ska köpa en ny kick bike/ sparkcykel. Jag vill ha en rätt grym som man kan hoppa med och så. Helst med små hjul. Ingen skitsak från leksaksaffären eller så. Länka gärna ;) tack för svar ! :P

sparkcykel/kick bike
jag har den som han menar, det är en Madd gear pro (MGP), det är en bra nybörjarspark som absolut funkar, det jag kan rekomendera är att köpa nya hjul (metall kärna) då jag har knäckt båda mina efter några veckors körning.. dock kör jag hårt och är rätt bra..

sparkcykel/kick bike
AlexGren sa:
magganmaggot sa:
AlexGren sa:
aa razor är gryymma!
Går sönder aslätt, och är väldigt ohärliga!
Det där med att dom går sönder lätt vet jag inget om men jag tycker dom är väldigt sköna!
Min kompis skulle dra en 3a och landade med bakvikt och hans spark flög i luften och hela bromsen böjdes. jag har gjort det 9359345983945819385 gånger med min MGP och den håller för all sorts misshandel!

sparkcykel/kick bike
Jag åker sparkcykel själv o kör med en district v3 den är lätt och håller. Jag köpte den på childstore men det var bara själva brädan men om du vill köpa en spark som är complete och billig skulle jag själv satsa på nått från skatepro eller skatehut tex en razor ultra pro eller blunt complete.
Som sagt jaja, madd är bra fast de väger ju alldeles för mycket fast jävligt solida (dialad). Om du är nybörjare o vill fortfarande har nått som är coolt o håller är det värt o köpa en http://www.skatehut.co.uk/scooters/complete_scooters/razor_ultra_pro_scooter.htm

o du få gärna gå in o kolla på mina filmer
https://www.youtube.com/user/MortonMediia

sparkcykel/kick bike
Någon som är intresserad av att köpa en helt ny District ? komplett scooter. nypris 2099:-
1500 så är den din! pm för mer info

sparkcykel/kick bike
eller så köper ni den här,går sönder första dagen. Hoppas på att ni inte är bortskämda, väntar tills ni inte är tolv längre och då inser ni hur töntigt det är och hur mycket dessa leksaker är i vägen. Skitlätt!

sparkcykel/kick bike
Vadå får man inte göra inlägg ? är du någon form av polis för Freeride ?

Det har hänt en hel del inom sparkcyklar dom senaste åren och det är väl bra att uppdatera ?

sparkcykel/kick bike
Mer av hälften av vallasens inlägg nämner ju den sidan så det låter ju fruktansvärt orimligt att han inte har någon anknytning dit. Personligen tycker jag det är jävligt löjligt att gräva upp gamla trådar för att försöka kränga sina prylar men jag är inte heller polis för Freeride så det är ju knappast mitt problem...

Tillbaka
Topp