Special Blend

henke_n

Ny medlem
Special Blend
tja!
jag är ganska suugen på en Special Blend Blast Jacket men vet inte riktigt storlekarna..
om jag är 150cm lång och vill ha den ner till halva låret, ska jag då ha XS?

Special Blend
henke_n sa:
nealsson sa:
Vill du ha överdrivet som många har - XL
Vill du ha snyggt - Medium / Small
men typ till halva låren..S lr XS ??
Small lr Xtrasmall om du vill ha den till låren? Ironi ellE?
Checka om det finns någon storleksguide lr vad det heter där det står längd på storlekarna osv, mät upp halva låret och leta reda på din storlek du vill ha!

Special Blend
Hogizz sa:
henke_n sa:
nealsson sa:
Vill du ha överdrivet som många har - XL
Vill du ha snyggt - Medium / Small
men typ till halva låren..S lr XS ??
Small lr Xtrasmall om du vill ha den till låren? Ironi ellE?
Checka om det finns någon storleksguide lr vad det heter där det står längd på storlekarna osv, mät upp halva låret och leta reda på din storlek du vill ha!
har kollat om de fanns men de gjorde de inte på blue tomato iaf

Special Blend
special blend är sjukt stora i storlekarna så xl kommer se jävligt roligt ut på dig om du är 150 lång. jag är 178 och hade en jacka i M som gick till typ 2dm ovanför knät på mig, vilket var ganska lagom. så du borde nog ha xs om det ska sitta snyggt eller small om du vill ha det lite mer baggy. men som sagt, kom ihåg att de är stora i strlk..

Special Blend
SB är som alla märken rätt olika mellan olika modeller. Tex. har jag en tröja i M som är större än alla mina "vanligare" tröjor i XL. Jag har modellen Beacon och den är jävligt lång i alla fall, kör på S så du inte växer ur den direkt.

Special Blend
Jag har en special Blend jacka, den är från förra årets vet ej modell.
Den är small, jag är 155 cm lång och den går ner till halva låren, här är bild så du kan se :)

DSC00808.jpg

Tog bilden med mobilkamera..

Special Blend
Senast ändrad:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp