Spexx.org! Nån som har någon erfarenhet?

Ashtraymofucku

Aktiv medlem
Hej hopp!
Beställde ett par rocker 2 från www.spexx.org den 22a november, nu har det gått 8 arbetsdagar och jag har fortfarande inte fått skidorna, bor i Östersund. Har mailat dem och frågat efter kolli-id så ja kan spåra paketet men de har inte svarat på en vecka nu!
Börjar misstänka att dom blåser mig eftersom jag har aldrig hört om sidan och om man googlar får man inte upp nått betyg. Betalade med Paypal så då kanske dom inte kan blåsa mig?
Vad säger ni, ska det behöva ta längre än 8 arbetsdagar? Får lite små panik nu när snön har kommit och jag står utan skidor! Tacksam för svar!

//Almroth

En bluffsida skulle aldrig använda en .org adress eller två x. Det låter helt enkelt för bluffigt.

Håll ut, det kommer.

JanN: Hur länge tog det ungefär innan du fick skidorna? Det är ju som ni alla vet skidtestarhelgen i Åre nu till helgen, jag står utan skidor, får damp

lär ju finnas sämre tillfällen att inte ha skidor än på en skidtestarhelg. men vad vet jag!

AshtraYmofucku sa:
JanN: Hur länge tog det ungefär innan du fick skidorna? Det är ju som ni alla vet skidtestarhelgen i Åre nu till helgen, jag står utan skidor, får damp
Haha, jag förstår dig men det där lät jävligt roligt...

Nja det är ju inte för skidtestet man åker dit, är ju premiärhelgen, galet mkt folk och fest. Skidåkning fram till midnatt, riktigt nice! Åk dit så förstår du.

Senast ändrad:
Haha, sorry ifall min första kommentar lät lite konstig.

Kommer inte ihåg exakt hur länge leveransen tog, men jag skulle tippa på 6-7 arbetsdagar. Bodde i Frankrike då. Skickade några mail åt dem angående montering av bindning. Bra& vänlig service.

Köpte du skidorna billigt? Fick själv S7:or med 30-40% rabatt vilket var rätt ofattbart, eftersom de var slutsålda överallt i Europa då (januari 2010).

Du behöver nog inte vara orolig. Håll ut!

Okej, nice! Då borde mina komma imorn, annars blir det mord, "dom ska död"

Ja fan va likadant för mig, rocker 2orna (192cm) va slut i hela europa/usa, de kostar 9500 med bindning på alpinegaraget. Fick dom för 5700kr inkl frakt, helt sjukt värt! Tog de sista paret dom hade dessutom, värt!

Senast ändrad:
Vet att tråden är drygt 2månader gammal men känns onödigt att starta en ny ;)

Jag beställde ett par BC Nocta 188 + STH 14 från dem kvällen den 23/1.
Betalningen gjorde jag på förmiddagen den 24/1 och idag den 26/1 kom dom!!!!

Sjukt snabb leverans (+ att dom har monterat bindningarna)
Trevlig kundsupport via e-mail samt bra priser (slutsumman blev mindre än vad bara skidan kostar i Sverige)

Senast ändrad:
Jo precis, dom var grymt bra! Glömde att skriva hur det gick i mitt fall, men skidorna kom till Sverige på 1 arbetsdag så det var visst posten i sverige som strula till det, skickade avi´t till fel adress och grejer, så spexx.org får högsta möjliga betyg!

Snödjup

Tillbaka
Topp