spons av Red bull eller Monster energy ?

kommi

Medlem
som rubriken lyder så är frågan vad skulle ni helst vilja få spons av ? Red Bull eller Monster ?

Personligen skulle jag ta monster för jag tycker den är godare och har större burkar:P

kommi:

Skit i alla som klagar! Jag gillar din tråd!

Själv skulle jag välja Red Bull eftersom jag gillar smaken och att man får en sån där cool hjälm av dom!

Får man det av Monster också?

Jeffa

seriöst ? ? ?..... sluta dröm och ut å nöt. så kanske du får spons en vacker dag istället :S

MVH

Bara amatörer som dricker Red Bull och Monster.

Cocaine Energy Drink är det som gäller framöver.
cocaine%20energy%20drink.jpg

Euroshopper, den enda logga jag på allvar skulle kränga upp på skidor etc. Monster är för Fordonare.

Båda dryckena är för hillbillyredneckbönder, jag vill bli sponsrad av LVMH!

Senast ändrad:
ursäkta, men personligen så tycker jag detta var en jävlig larvig tråd. som att säga: "vad vill ni bli sponsrade av? haribo eller karamelkungen?". kanske jag som gjorde bort mig nu då denna tråd förhoppningsvis är ett skämt :D .

cocain borde komma till sverige snart, men har hört att den är typ olaglig.. ska vara sjukt mycket coffein i den! haha måste testas!

jeppenator sa:
cocain borde komma till sverige snart, men har hört att den är typ olaglig.. ska vara sjukt mycket coffein i den! haha måste testas!
tror de e typ samma halt som i 4 red bull, måste kollas upp

jeppenator sa:
Ops... Jeppe!

Aja baja!

Jeppe menar såklart att den absolut inte ska testas!

jeffa sa:
kommi:

Skit i alla som klagar! Jag gillar din tråd!

Själv skulle jag välja Red Bull eftersom jag gillar smaken och att man får en sån där cool hjälm av dom!

Får man det av Monster också?

Jeffa
ja hjälmen är såklart ett plus hos redbull, av monster får du typ massa klistermärken att sätta på en svarthjälm som du får paya själv om du inte har spons av något till företag !

Haha vilken skön tråd såhär på kvällen :D Såklart Red bull mycke godare och så myche häftigare! Monster är så jävla motor hypat.

RedBull är ju "finste" märke och dricker själv mest av de, men BURN har ju überhypad färg :) så de blir endel sånna med..

eftersom ja själv åker cross och skidor så hade jag nog valt monster, plus att de är mer i en monsterburk haha

vadå redbull, monster, rockstar skulle nog välja nåt retro typ pucko

Senast ändrad:
så de flesta vill allstå ha spons av redbull !! ja det finns så klart fördelar och naktdelar med båda !
den bästa fördelen med redbull är väl då den redbulllackade hjälmen !

kommi sa:
så de flesta vill allstå ha spons av redbull !! ja det finns så klart fördelar och naktdelar med båda !
den bästa fördelen med redbull är väl då den redbulllackade hjälmen !
eller att monster smakar barntandkräm

Ja skulle ju Av dom 2 välja Red bull för monster är waaaaaaay to Söt ! men Annars skulle ja tagit Rockstar :D Redbull och montster är för mainstream ;)

hahaha amatörer ni fattar ju inte ens vad LVMH är för nåt ni väljer "koffeinsaft" istället!
Jag trodde ni ville var mest pimped och ha mest stålar, men näe man väljer trailertrashblask ...

Monster har tappat standarden , dom ger spons till villken noob som helst ! Red bull därimot håller standarden och därför väljar jag redbull

Snödjup

Tillbaka
Topp