Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
ser faktiskt god ut, kommer den i monster energidrycks size? neraaaaah'theusualsuspect sa:Bara amatörer som dricker Red Bull och Monster.
Cocaine Energy Drink är det som gäller framöver.
http://www.thefinalsprint.com/wp-content/uploads/2006/11/cocaine energy drink.jpg
tror de e typ samma halt som i 4 red bull, måste kollas uppjeppenator sa:cocain borde komma till sverige snart, men har hört att den är typ olaglig.. ska vara sjukt mycket coffein i den! haha måste testas!
Ops... Jeppe!jeppenator sa:cocain borde komma till sverige snart, men har hört att den är typ olaglig.. ska vara sjukt mycket coffein i den! haha måste testas!
ja hjälmen är såklart ett plus hos redbull, av monster får du typ massa klistermärken att sätta på en svarthjälm som du får paya själv om du inte har spons av något till företag !jeffa sa:kommi:
Skit i alla som klagar! Jag gillar din tråd!
Själv skulle jag välja Red Bull eftersom jag gillar smaken och att man får en sån där cool hjälm av dom!
Får man det av Monster också?
Jeffa
ungefär som redbul thai va?jeppenator sa:cocain borde komma till sverige snart, men har hört att den är typ olaglig.. ska vara sjukt mycket coffein i den! haha måste testas!
eller att monster smakar barntandkrämkommi sa:så de flesta vill allstå ha spons av redbull !! ja det finns så klart fördelar och naktdelar med båda !
den bästa fördelen med redbull är väl då den redbulllackade hjälmen !
såklart !!::P sånt sitter aldrig fel !J_w sa:eller dom enorma penga resurserna..
Setermaan sa:Monster är för Fordonare.